افزایش ۱۴ درصدی تولید شمش فولادی کشور

افزایش ۱۴ درصدی تولید شمش فولادی کشور

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: تولید شمش فولاد و تولید آهن اسفنجی به ترتیب 14 و 19 درصد در کشور افزایش یافته است.

به گزارش ماین نیوز، مهدی کرباسیان رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: عاقبت‌بخیری در مسؤولیت‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد و مدیرعامل فولاد مبارکه با کارنامه موفقی در حال جدا شدن از این شرکت بزرگ است.

وی با بیان این که مسؤولیت اجتماعی جزو اولویت‌های اصلی شرکت‌های صنایع فولاد است، افزود: نقش مدیریت شرکت‌های بزرگ، نقشی اساسی و بزرگ است و نقش اساسی مدیریت، فرماندهی و راهبری است که شخصاً از زحمات سبحانی مدیرعامل سابق فولاد مبارکه قدردانی می‌کنم.

رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: یک مدیر زمانی می‌تواند حرکت کند که معاونان و مدیران زیرمجموعه با او همراه باشند و وجود دعواهای درونی در شرکت‌ها، فعالیت‌های آن شرکت‌ها را بسیار کند خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مدیرعامل جدید شرکت فولاد مبارکه سال‌ها در حوزه‌های صنعتی فعالیت داشته اما سابقه درخشان او در شهرداری اصفهان بوده است؛ امیدوارم مدیرعامل جدید در مسیر جدید فولاد مبارکه اقدامات خوبی انجام دهد.

کرباسیان اذعان داشت: نقش فولاد در توسعه دنیا نقشی اساسی است و 43 درصد از 2 هزار میلیارد دلار تجارت جهانی مرتبط با فولاد است؛ تولید شمش فولاد و تولید آهن اسفنجی به ترتیب 14 و 19 درصد در ایران افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: از مسؤولان محلی شهرستان مبارکه و مسؤولان استان اصفهان، از هیأت مدیره، معاونان، مدیران، کارکنان و کارگران تقاضامندم در شرایط تحریم و فشار خارجی با همدلی، وحدت و کمک به مدیرعامل جدید کماکان الگوی سایر صنایع کشور به ویژه فولاد باشند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلسی‌ها می‌خواهند ما را بیکار کنند و امیدوارم عاقبت‌بخیر شویم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا