راه‌اندازی خط تولید آهن اسفنجی "کچاد" تا دو ماه دیگر

راه‌اندازی خط تولید آهن اسفنجی

گروه معادن >سنگ آهن - در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ بهره مالکانه سنگ آهنی‌ها در بازار رد و بدل می‌شود. در همین راستا و برای بررسی صحت و سقم این مطلب، به سراغ محمود نوریان، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو رفتیم.

به گزارش ماین نیوز، در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ بهره مالکانه سنگ آهنی‌ها در بازار رد و بدل می‌شود. در همین راستا و برای بررسی صحت و سقم این مطلب، به سراغ محمود نوریان، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو رفتیم.

شایعه است

وی با رد این شایعات عنوان کرد که تا به امروز نیز حتی با دولت در این خصوص رایزنی و صحبتی نشده است.

راه‌اندازی کارخانه آهن اسفنجی تا دو ماه دیگر

نوریان در خصوص آخرین وضعیت شرکت می‌گوید که در آینده نزدیک کارخانه تولید آهن اسفنجی خود را راه اندازی خواهیم کرد.

مدیرعامل چادرملو با بیان اینکه این کارخانه حداکثر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، به بورس آنلاین گفت که راه‌اندازی این کارخانه توان اقتصادی چادرملو افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر برای تولید فولاد اقدام به خرید آهن اسفنجی می‌کنیم، اما با راه‌اندازی این خطر تولید، دیگر نیازی به خرید بیرونی نداریم.

سود ارزش افزوده گندله به آهن اسفنجی در شرکت باقی می‌ماند

نوریان تاکید کرد: ارزش افزوده‌ای که از تبدیل گندله به آهن اسفنجی پرداخت می‌شد، با راه‌اندازی این خط تولید، تماما در مجموعه باقی خواهد ماند و سود این کار به سود کلی مجموعه اضافه خواهد شد.

تحریم‌ها در کچاد تاثیری ندارد

وی با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در روند این شرکت  می‌گوید که تحریم‌ها تا به امروز تاثیری در روند شرکت نداشته و از این پس هم اثری نخواهد داشت.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا