شفاف سازی موتوژن از سود اعلامی

شفاف سازی موتوژن از سود اعلامی

شرکت موتوژن پیرو گزارش تفسیری در خصوص تعدیل مثبت 131 درصدی در شبکه کدال شفاف سازی کرد. با توجه به اینکه اعلام پیش بینی سود شرکت ،طبق قانون جدید سازمان بورس، ممنوع اعلام شده است ، این شرکت پس از توقف نماد توضیحاتی ارائه داد.

شرکت موتوژن هفته گذشته در گزارشی از تعدیل مثبت 131 درصدی این شرکت خبر داده بود. امروزنیز طبق الزام نهاد ناظر پس از توقف نماد ، در خصوص سود شرکت شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت موتوژن پیرو گزارش تفسیری در خصوص تعدیل مثبت 131 درصدی در شبکه کدال شفاف سازی کرد. با توجه به اینکه اعلام پیش بینی سود شرکت ،طبق قانون جدید سازمان بورس، ممنوع اعلام شده است ، این شرکت پس از توقف نماد توضیحاتی ارائه داد.

الف) دلیل انتشار اطلاعات شرکت در رابطه با رقم سود پیش بینی سال مالی آتی (موضوع اشاره شده به EPS) کارمند این شرکت به اشتباه از فرمت سابق استفاده کرده است .

 ب ) با توجه به EPS اعلامی در رابطه با پیش بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریور سال جاری، به اطلاع سهامداران محترم می رساند با توجه به نهایی شدن پیش نویس صورتهای مالی واقعی ، تحقق EPS پیش بینی اولیه با حداقل انحراف (٣ تا ۵ درصد ) قابل دسترسی و میسر است.

 ت ) شرکت در گزارش فعالیت شهریور ماه سال ٩٧ مبلغ فروش سالانه را 3هزار و 315 میلیارد و424  میلیون ریال اعلام کرد، که با مبلغ اعلامی در گزارش تفسیری مغایرت جزئی دارد. علت اصلی آن طبقه بندی مبلغ فروش ضایعات در درون بهای تمام شده محصولات و کسر از رقم آن است.

"بمونو" در 10 روزمعاملاتی گذشته روند صعودی داشته است. همچنین در روزکاری اخیر نیز با رشد 5 درصدی شاهد صف نشینی سهامداران در سمت خرید بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا