رضایت از ریل‌های تولیدی ذوب‌آهن اصفهان

رضایت از ریل‌های تولیدی ذوب‌آهن اصفهان

گروه صنایع معدنی >فولاد - قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور به‌عنوان کارفرمای اجرای طرح‌های ریلی و نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌عنوان پیمانکاران اصلی طرح‌ها، رضایت خود را از کیفیت ریل‌های تولیدی ذوب‌آهن اصفهان اعلام کردند. به گزارش روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان، عباس خطیبی قائم مقام وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی در بازدید از خط تولید ریل ذوب‌آهن اصفهان، با مهندس یزدی‌زاده مدیر عامل و دیگر مسوولان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ماین نیوز،  خطیبی در این دیدار با ابراز خرسندی از همکاری‌های مشترک و تاریخی ذوب‌آهن اصفهان و وزارت راه و شهرسازی و نیاز خطوط ریلی کشور به ریل تولیدی ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: ذوب‌آهن اصفهان قابلیت‌ها و توانمندی‌های خوبی داشته و تولید ریل توسط این شرکت از موفقیت‌های بزرگ اخیر صنعت کشور است. وی افزود: در بازدید فعلی خود از مراحل تهیه شمش و تست‌های لازم روی محصولات ریلی در خط تولید ذوب‌آهن به اطمینان بیشتر رسیدیم و امید است قدم‌های بعدی با سرعت بیشتر دنبال شود.

وی افزود: این بازدید پیرو دو جلسه اخیر با مسوولان ذوب‌آهن در تهران بوده که در این جلسات قرار شد، ذوب‌آهن اصفهان ضمن شرکت در مناقصات تامین و خرید ریل توسط راه آهن، براساس اجرای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، ذوب‌آهن اصفهان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، ریل مورد نیاز پروژه چابهار- سرخس و میانه – تبریز نیز از این شرکت خریداری شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است که تا پایان ماه جاری جزئیات این مناقصات و تفاهم‌نامه قطعی و اعلام شود. در ادامه این بازدید محمد‌رضا رحمانی نماینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و پیمانکار ساخت وسازهای ریلی نیز ضمن ابراز رضایت از تولید ریل ملی، بر تهیه و استفاده از محصولات ریلی ذوب‌آهن اصفهان براساس درخواست کارفرما در پروژه‌های در حال اجرا تاکید کرد و گفت: نگاه ما به این موضوع بلند‌مدت و فراتر از شرایط موجود است.

در ابتدای این دیدار یزدی‌زاده، مدیر‌عامل ذوب‌آهن اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به اهم دستاوردهای ذوب‌آهن اصفهان در نیم قرن گذشته و اقدامات تولیدی اخیر به‌ویژه مراحل موفقیت‌آمیز تولید ریل ملی را تشریح کرد و یادآور شد: ذوب‌آهن اصفهان در صدد تولید محصولات فولادی با کاربرد صنعتی و تولید مقاطعی است که از توان دیگر شرکت‌ها خارج است و در این راه آماده اجرای پروژه‌های مشترک با راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا