کتاب حقوق گمرکی به کتابخانه سازمان بورس اضافه شد

کتاب حقوق گمرکی به کتابخانه سازمان بورس اضافه شد

کتاب "حقوق گمرکی" تالیف سعیده غیب غلامی در 240 صفحه در سال 1394 توسط انتشارات مجد منتشر شده است. در این کتاب سعی شده تا تمام جوانب مربوط به قانون امور گمرکی مورد بررسی قرارگیرد.

افزایش کارایی تجاری از عوامل تقویت بنیه رقابت اقتصادی در بازارهای جهانی است. یکی از بخش هایی که همواره می تواند از عوامل موثر یا بازدارنده در فعالیت های تجاری باشد، گمرک است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، کتاب "حقوق گمرکی" تالیف سعیده غیب غلامی در 240 صفحه در سال 1394 توسط انتشارات مجد منتشر شده است. در این کتاب سعی شده تا تمام جوانب مربوط به قانون امور گمرکی مورد بررسی قرارگیرد.

از آنجا که هدف اصلی قانون امور گمرکی نشان دادن راهکاری جهت انجام تشریفات گمرکی و نیز بیان قوانین حاکم بر این تشریفات می باشد، لذا یکی از مهم ترین موضوعات بیان فرآیند انجام تشریفات گمرکی است.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتابهای کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 5516 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 3991 عنوان کتاب فارسی، 1689 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 60 عنوان نشریه تخصصی و 5474 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایتhttp://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های 162-84083160 تماس حاصل نمایند. آدرس کتابخانه : میدان ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 27 ساختمان شماره 2 سازمان بورس.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا