اسماعیلی دهج عنوان کرد

ناصرنیا پدر نظام مهندسی معدن ایران است

ناصرنیا پدر نظام مهندسی معدن ایران است

رییس جدید نظام مهندسی معدن ایران در مراسم تودیع و معارفه مهندس هرمز ناصرنیا را پدر نظام مهندسی معدن ایران خطاب کرد.

 

به گزارش استیل پدیا، مهندس نادعلی اسماعیلی؛ رییس جدید نظام مهندسی معدن ایران با بیان این مطلب گفت: علاقمندیم از تجارب بسیار ارزنده مهندس ناصرنیا در سازمان نظام مهندسی معدن بهره مند شویم.

 

وی در ادامه  با اشاره به برنامه های خود در دوره ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: ترویج اصول فنی و مهندسی در فعالیت های معدنی، تعامل سازمان نظام مهندسی معدن با وزارت صنعت، معدن و تجارت و کلیه سازمان های فنی، مهندسی و حرفه ای و تشکل های معدنی از جمله اهم برنامه های اینجانب است.

 

رییس جدید نظام مهندسی معدن افزود: در بسیاری از استان های معدنی کشور از دهه هفتاد تا به امروز با افزایش تعدا نعادن متاسفانه شاهد کاهش کارشناس متخصص به عنوان ناظر از سوی وزارتخانه بوده ایم بنابراین خواهشمندیم با سازمان اعتماد کنید تا یک بازوی اجرایی برای بخش معدن باشیم. 

 

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در قانون سازمان نظام مهندسی معدن ایران و صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به عنوان دو بازوی اجرایی دولت در بخش معدن دیده شده اند.

 

سید هادی حسینی  نیز در ادامه این مراسم گفت: سازمان نظام مهندسی معدن ایران باید چالش ها و مشکلات بخش معدن را شناسایی کند تا ما در مجلس بتوانیم قانون مناسب را تهیه و تدوین کنیم. وی در ادامه از نبود معاونت معدنی در بسیاری از سازمان های صنعت،معدن و تجارت استان ها انتقاد کرد.

 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین از سازمان نظام مهندسی خواست تا از متخصصین در کنار معدنکاری استفاده کنند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران