دکتر بهرام شکوری عنوان کرد

در جلسه امروز کمیسیون معدن اتاق چه گذشت؟

در جلسه امروز کمیسیون معدن اتاق چه گذشت؟

جلسه کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران به ریاست دکتر بهرام شکوری برگزار شد.

 

به گزارش استیل پدیا، دکتر بهرام شکوری اولویت های کاری کمیسیون معدن اتاق را مورد بحث و بررسی قرار داد.

 

وی در ادامه افزود: بررسی چالش ها و نواقص قانون معادن را در دستور کار جلسات قرار خواهیم داد و ارتباط اعضای کمیسیون را با مرکز پژوهش های مجلس و بدنه دولت و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تقویت خواهیم کرد.

 

شکوری خاطر نشان کرد: بخش خصوصی و دولتی هیچ گونه مطالعات جامع و استاندار بر روی پروژه خاصی انجام نداده است و در واقع پروژه آماده معرفی به سرمایه گذاران خارجی نداریم بنابراین می توانیم این مورد را نیز در دستور کار کمیسیون قرار دهیم.

 

رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد :نقشه راه در بخش معدن در سال های گذشته تهیه و تدوین شده و در حال حاضر باید پیاده و اجرا شود.

 

شکوری با اشاره به تشکیل کنفدراسیون معدن گفت :تمام تشکل های معدنی با تشکیل این کنفدراسیون موافق هستند و باید در تشکیل آن همکاری منسجم داشته باشیم.

 

رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی اظهار داشت : باید در کمیسیون معدن اتاق نظرات کارشناسی همسو و همراستا شود تا بتوانیم خروجی مناسب را دریافت کنیم چراکه هر یک از اعضای این کمیسیون می توانند در دفاتر خود بخش تحقیق و توسعه را فعال کنند و بنابر موضوعات طرح شده در جلسات بر روی این مباحث مطالعات کارشناسی انجام دهند.

 

در ادامه جلسه هر یک از اعضای کمیسیون موضوعات و مشکلات پیش آمده در استان خود را مطرح کردند.

 

گفتنی است جلسات کمیسیون معدن اتاق بازرگانی به صورت ماهانه با حضور اعضای کمیسیون معادن اتاق های بازرگانی استان ها و فعالین بخش معدن برگزار می شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران