افزایش قیمت قراضه آهن برای دومین هفته متوالی

افزایش قیمت قراضه آهن برای دومین هفته متوالی

قیمت قراضه آهن در شرق چین برای دومین هفته متوالی افزایش یافت و دلیل آن قیمت بالای میلگرد در ناحیه یانگ تسه ریور (Yangtze River Delta) اعلام شده است به نحوی که بهای میلگرد 18-25 میلی متر HBR 400 در شانگهای، به میزان 40 یوآن بر تن رشد داشته است.

 

روز جمعه (23 مرداد) قیمت قراضه آهن با ضخامت بالای 6 میلی متر، شامل 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده، در مقصد ژانگجیاگنگ (Zhangjiagang) ایالت جیانگسو (Jiangsu)، با رشد 80 یوآن (13 دلار) بر تن، به رقم 1,370 یوآن بر تن (214 دلار بر تن) رسید.

 
جیانگسو شاگنگ (Jiangsu Shagang Group)، بزرگترین مصرف کننده قراضه آهن در چین، قیمت خرید خود را 80 یوآن بر تن افزایش داد. رشد قبلی قیمت خرید قراضه آهن برای این تولید کننده 100 یوآن بر تن بود که متعلق به روز 5 ماه آگوست است.

 
اکنون جیانگسو شاگنگ برای خرید قراضه سنگین ذوب بالای 6 میلی متر، در مقصد ژانگجیاگنگ 1,370 یوآن بر تن خواهد پرداخت.

 
به دنبال افزایش قیمت از سوی شاگنگ، یانگنگ گروپ (Yonggang Group) نیز قیمت خرید خود را به میزان 60 یوآن بر تن، دانگ فنگ اسپشال استیل (Dongfang Special Steel) به میزان 80 یوآن بر تن و مانشن آیرن اند استیل (Maanshan Iron and Steel) به میزان 70 یوآن بر تن افزایش دادند و به ترتیب قیمت خرید را به 1410 یوآن بر تن، 1320 یوآن بر تن و 1410 یوآن بر تن رساندند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران