تغییرات قیمتی در بازار فلزات پایه

تغییرات قیمتی در بازار فلزات پایه

قیمت عمده فلزات پایه نسبت به سه‌ شنبه تغییر یافته و روند قیمتی آنها منفی شده است. در میان فلزات گرانبها هم نقره و پلاتین افزایش قیمت و پالادیوم کاهش قیمت داشته و قیمت رودیوم نیز تغییری نداشته است.

 

بررسی‌ها در میان فلزات گرانبها نشان می‌دهد که فلزات گرانبها همچنان در روند صعودی به سر می‌برند و با افزایش قیمت نیز مواجه هستند.بر همین اساس قیمت قبلی نقره هر اونس 13/ 15 دلار بود که با 52/ 0 درصد افزایش قیمت به 21/ 15 دلار رسید.قیمت قبلی پلاتین هر اونس 976 دلار بود که با 61/ 0 درصد افزایش قیمت به 982 دلار رسید و روند روبه صعودی به خود گرفت.

 

در میان فلزات گرانبها پالادیوم تنها فلزی بود که در بیست و یکم مرداد ماه روند رو به نزولی به خود گرفت. قیمت قبلی پالادیوم با 33/ 0 درصد کاهش قیمت به 599 دلار رسید.

 

قیمت رودیوم هم همچون روز دوشنبه تغییر قیمت نداشته و در همان 825 دلار ثابت مانده است.در ادامه همین گزارش بررسی‌ها در میان فلزات پایه نشان می‌دهد که این فلزات نسبت به دوشنبه نوسان قیمت داشته و روند نزولی به خود گرفتند.

 

در میان فلزات پایه فقط آلیاژ آلومینیوم، سرب و قلع روند صعودی به خود گرفتند و نسبت به دوشنبه افزایش قیمت داشتند.آلومینیوم، آلیاژ ویژه آلومینیوم، مس، نیکل و روی فلزاتی بودند که نسبت به دوشنبه نوسان قیمت داشته و روند رو به نزولی به خود گرفتند.

 

 قیمت کبالت، مولیبدن و فولاد نسبت به قیمت قبلی خود تغییر نداشته و ثابت مانده‌اند.

 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فلزات پایه بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران