مهدی کرباسیان خبر داد

سنگ آهنی ها به استرالیا می روند

سنگ آهنی ها به استرالیا می روند

مدیران مجتمع های معدنی و صنعتی گل گهر و چادرملو به همراه رییس هیات عامل ایمیدرو به استرالیا می روند.

 

به گزارش استیل پدیا، دکتر مهدی کرباسیان؛ رییس هیات عامل ایمیدرو  بیان این مطلب گفت: از 18 سال گذشته تاکنون هیچ گونه رابطه اقتصادی میان دو کشور ایران و استرالیا وجود نداشته و با فضای سیاسی جدیدی که در کشور پیش آمده این نخستین بار است که وزیر معدن استرالیا دعوت رسمی جهت شرکت در "کنفرانس بین المللی معادن و منابع " کرده است.

 

وی در ادامه افزود: سخنرانی بنده بعد از وزیر انرژی و معادن استرالیا در روز نخست کنفرانس خواهد بود.

 

کرباسیان خاطرنشان کرد: با مدیران مجتمع های معدنی و صنعتی گل گهر، چادرملو و تعدادی از کارشناسان ذیربط این شرکت ها به همراه برخی از مدیران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در این سفر همراه خواهیم بود.

 

رییس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: در این سفر 4 روزه قصد داریم سرمایه گذاری های مشترک دو کشور ایران و استرالیا و نیز تحقیق و پژوهش را در بخش معدن و صنایع معدنی ایران مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

گفتنی است، در این کنفرانس و نمایشگاه بین المللی که از 19 تا 22 آبان جاری (10 تا 13 نوامبر) به مدت 4 روز در استرالیا برگزار می شود،‌ مرکز همایش های شهر ملبورن ایالت ویکتوریا میزبان بزرگان معدنی دنیا است.

 

نشست های این کنفرانس به صورت عمومی و تخصصی،‌ در دو نوبت صبح و عصر با موضوعاتی همچون انرژی و معدن،‌ سرمایه گذاری در نوآوری ها،‌ بازیافت،‌ فناوری و...‌ برگزار می شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران