راه اندازی آزمایشی کوره واحد فولادسازی 2 در شرکت فولاد خراسان

راه اندازی آزمایشی کوره واحد فولادسازی 2 در شرکت فولاد خراسان

اولین ذوب آزمایشی فولادسازی شماره 2 با موفقیت عملیاتی شد و مجتمع فولاد خراسان یک گام دیگر در افزایش ظرفیت تولید فولاد خام را با موفقیت پشت سرگذاشت.

 

به گزارش استیل پدیا، با حضور مهندس احمدی، مدیر عامل شرکت و جمعی از معاونین و مدیران شرکت  و همگام با کارکنان بهره برداری و توسعه برای نخستین بار کوره ذوب فولادسازی شماره 2، با ظرفیت کامل بارگذاری شد و فرایند تولید 110 تن مذاب  با موفقیت و بدون هیج اشکالی  به انجام رسید.

 

این گزارش می افزاید:ظرفیت فولادسازی شماره 2 این مجتمع سالانه 700 هزارتن می باشد و بیش از 700میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است همچنین پیمانکاران داخلی در ساخت این پروژه نقش محوری داشته و بیش از دوسوم حجم ماشین آلات و قطعات توسط شرکت های داخل کشور اجرا شده است.

 

گفتنی است با  راه اندازی کارخانه گندله سازی فولاد خراسان در سال آینده، ضمن تکمیل زنجیره تولید و کاهش هزینه های تمام شده محصول نهایی، این مجتمع عظیم صنعتی با سرمایه گذاری در معادن سنگ آهن خواف (سنگان) برای ساخت کارخانه کنسانتره و استفاده از سنگ آهن موجود در استان خراسان رضوی و بهره مند شدن مردم منطقه از این ارزش افزوده نیز اقدام نموده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران