تولید ریل ملی توسط ذوب آهن برای نخستین بار در کشور

تولید ریل ملی توسط ذوب آهن برای نخستین بار در کشور

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان این مطلب که طرح تولید ریل ملی در شرکت ذوب آهن اصفهان 85 درصد پیشرفت دارد گفت: این محصول مطابق استانداردهای جهانی تولید می شود و کشور برای اولین بار در این زمینه خودکفا خواهد رسید .

 

به گزارش استیل پدیا، اردشیر سعد محمدی با اشاره به اینکه این اتفاق مهم ایران را به عنوان هفدهمین کشور تولید کننده ریل در جهان مطرح می کند گفت: این طرح از سال گذشته آغاز شده و در کمترین زمان در حال حاضر به پیشرفت 85 درصدی رسیده است و همچنین تمام تجهیزات مربوط به تولید ریل خریداری شده و بزودی نصب می شود.

 

مدیرعامل ذوب آهن با بیان اینکه این شرکت می تواند ریل UIC85 را با قابلیت فراتر از ریل UIC60 تولید کند افزود: تولید ریل مترو ، آسانسور و ریل های معدنی نیز در این شرکت امکان پذیر می شود.

 

سعد محمدی با اشاره به سرمایه گذاری 400 میلیارد تومانی ذوب آهن در طرح های توسعه این شرکت افزود: 8 طرح ریخته گری یک میلیون و دویست هزار تنی، گوگرد زدایی، فیلتراسیون چهار کارگاه آگلومراسیون، تصفیه پساب زرین شهر، آب زدایی از لجن سرباره کنورتور، نصب غبار گیر کنورتور شماره، تولید ریل ملی و تولید تیرآهن بال پهن دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران