درخواست کرباسیان برای ابلاغ کاهش حقوق دولتی

درخواست کرباسیان برای ابلاغ کاهش حقوق دولتی

رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی اظهار کرد: امیدواریم کاهش حقوق دولتی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت به زودی ابلاغ شود؛ تاکنون نیز در ابلاغ این موضوع تاخیر ایجاد شده و انتظار می‌رود زودتر کاهش حقوق دولتی برخی اقلام اعمال شود.

 

مهدی کرباسیان با تاکید بر اینکه به صورت کتبی اعلام کردیم با توجه به افت جدی قیمت جهانی نیاز است که قیمت تمام شده را کاهش دهیم، گفت: با توجه به افت جدی قیمت جهانی فولاد، مس، اخیرا آلومینیوم و سایر محصولات نیاز است که قیمت تمام شده را بکاهیم تا بازار بین‌المللی را هم در عرصه صادرات و هم در عرصه واردات حفظ کنیم.

او تصریح کرد: یکی از مسیرهای درست در این راستا کاهش حقوق دولتی است و امیدواریم دولت این اقدام را به زودی انجام دهد.

 

رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در پاسخ به این پرسش که در چه زمانی کاهش حقوق دولتی ابلاغ می‌شود، یادآور شد: تاکنون نیز این امر به تاخیر افتاده و در طی این چند روز انتظار می‌رود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شود.

این گزارش می افزاید، به خاطر کاهش شدید قیمت جهانی برخی اقلام چون فولاد، مس، سنگ آهن و ... فعالان بخش معدن دچار چالش شده‌اند و صادرات در برخی حوزه‌ها دیگر توجیه اقتصادی ندارد بدین ترتیب مقرر است حقوق دولتی برخی اقلام کاهش یابد که سنگ آهن در صدر کاهش‌ها قرار دارد.

 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران