بررسی معاملات میلگرد

کاهش قیمت های میلگرد در شمال چین بدلیل سقوط قیمت شمش

کاهش قیمت های میلگرد در شمال چین بدلیل سقوط قیمت شمش

قیمت های میلگرد در شمال چین در روز دوشنبه مجدداً کاهش یافت دلیل اصلی آن هم کاهش قیمت های شمش در طول آخر هفته بود . این کاهش قیمت در واقع پایان قطعی ادامه روند افزایش قیمت ها از 24 می است .

 

به گزارش استیل پدیا، قیمت های میلگرد در شمال چین در روز دوشنبه مجدداً کاهش یافت دلیل اصلی آن هم کاهش قیمت های شمش در طول آخر هفته بود . این کاهش قیمت در واقع پایان قطعی ادامه روند افزایش قیمت ها از 24 می است .

در تاریخ 30 می ارزیابی Platts برای میلگرد با قطر 18 تا 25 در پکن 75 یوآن (11 دلار) کاهش یافته و به 175 , 2 تا 205 , 2 یوآن (330 تا 335 دلار) تحویل درب انبار با احتساب 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده رسیده است . در طول هفته گذشته و بعد از کاهش 200 یوآنی در 23 می  قیمت ها در کل 150 یوآن افزایش یافته است .

یک تاجر از پکن می گوید : تا بعد از ظهر دوشنبه تجار برای کاهش قیمت پیشنهادها تحت فشار بودند اما به Platts  گفته شده با توجه به قیمت های بالای فروش کارخانه آهن و فولاد هبی در پکن دیگران تمایل به ضرر و زیان ندارد .     

چشم انداز بازار در طول آخر هفته با توجه به کاهش قیمت شمش در تانگشان چندان مثبت نبوده است . قیمت معاملات میلگرد با قطر 18 تا 25 میلیمتر کارخانه آهن و فولاد هبی در ماه می 530 , 2 تا 580 , 2 یوآن بوده است .

به گفته تجار سطح موجودی بازار در حال تضعیف است زیرا کارخانه ها از هفته گذشته در تحویل محموله ها به بازار پکن تعلل می کنند .   

در روز دوشنبه اغلب معاملات میلگرد برای ماه اکتبر در بازار بورس شانگهای با قیمت 990 , 1 یوآن بسته شد که 43 یوآن نسبت به روز قبل کاهش داشته است .  

منبع :Platts SBB


 استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران