قیمت قراضه

رونق بازار قراضه آلمان

رونق بازار قراضه آلمان

قیمت قراضه در بازار داخلی آلمان ماه می به دلیل افزایش تقاضای اروپا و ترکیه و در نتیجه کمبود آن رشد چشمگیری داشته و فعالان بازار معتقدند در ماه ژوئن نوسانات جدی مشاهده نخواهد شد.

 

به گزارش استیل پدیا، قیمت قراضه در بازار داخلی آلمان ماه می به دلیل افزایش تقاضای اروپا و ترکیه و در نتیجه کمبود آن رشد چشمگیری داشته و فعالان بازار معتقدند در ماه ژوئن نوسانات جدی مشاهده نخواهد شد.

به گزارش ایفنا، برای سومین ماه متوالی است که تجار قراضه در آلمان از تقاضای بالای بازار اروپا و ترکیه بهره می برند از این رو قیمت ها را نسبت به آوریل 55 تا 65 یورو بالا برده اند. علت اصلی هم حجم بالای صادرات به ترکیه و در نتیجه کمبود قراضه در آلمان است.

در ماه ژوئن نیز وضعیت بازار ترکیه روند بازار قراضه آلمان را روشن خواهد کرد. آخرین قیمت معاملات قراضه 20-80  اواخر آوریل 295 دلار هر تن سی اف آر بوده  و در حال حاضر خریداران ترک در بازار نیستند. حتی با این که بیلت چین ارزان شده قراضه در ترکیه خریدار دارد چون بیلتی که الان خریداری کنند زودتر از جولای به دستشان نمی رسد.

انتظار می رود قراضه آلمان در معاملات جدید 310 تا 315 دلار هر تن سی اف آر ترکیه گردد. البته ممکن است تغییر قیمت ها در چین بر جو بازارهای جهانی و بازارهای اروپا نیز تاثیر منفی بگذارد که دور از انتظار نیست.

 

منبع:metalexpert

ترجمه: م. تابان شمال

 


 استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار قراضه آهن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران