افزایش قیمت های ورق گرم ترکیه

افزایش قیمت های ورق گرم ترکیه

بدنبال اقدام یک کارخانه اکراینی در افزایش قیمت ورق گرم صادراتی به ترکیه در آغاز هفته گذشته برخی از کارخانه های ترک نیز پیشنهادهای خود به بازار داخلی را افزایش دادند .

 

به گزارش استیل پدیا، در آغاز هفته گذشته یک کارخانه اکراینی پیشنهادهای ورق گرم صادراتی خود به ترکیه را 10 دلار افزایش داد و به قیمت 280 تا 285 دلار CFR تحویل ماه آوریل رساند. گرچه خریداران ترک در پذیرش این پیشنهادهای جدید اکراین محتاط عمل کردند و رکود در بازار هم ادامه دارد و برخی از کارخانه های ترکیه هم پیشنهادهای داخلی خود را 15 تا 20 دلار افزایش دادند.

 

قیمت های کارخانه های ترک دربازار داخلی 325 تا 335 دلار تحویل درب کارخانه بود البته برای حجم های سفارش قابل توجه تخفیف هم در نظر گرفته می شد . پیشنهادهای کارخانه های کشور های مشترک المنافع در هفته گذشته 270 تا 285 دلار CFR بود .

 

یک منبع آگاه در استانبول گفت : من تنها با یک تولید کننده ورق گرم ترکیه در ارتباط بودم که از مطرح ترین عرضه کنندگان ورق گرم به بازار داخلی است. آنها پیشنهادهای خود را به 330 دلار تحویل درب کارخانه رساندند که 15 دلار بیشتر از قیمت ها در اوایل هفته گذشته است .

 

پیش بینی ها در بازار حاکی از این است که پیشنهادهای جدید از طرف خریداران با مقاومت مواجه می شود اما در هفته های آینده احتمالاً پذیرفته خواهد شد زیرا قیمت مواد اولیه در حال افزایش است و میزان تقاضا برای ورق گرم هم در مقیاس جهانی روبه بهبود است .  


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران