رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور اظهار کرد

رونق ساختمان سازی معادن کشور را از رکود خارج می کند

رونق ساختمان سازی معادن کشور را از رکود خارج می کند

با رونق صنعت ساختمان سازی زمینه فعالیت واحدهای معدنی راکد کشور فراهم می شود.

 

به گزارش استیل پدیا، نادعلی اسماعیلی افزود: رکود اقتصادی کشور در چند سال گذشته باعث تعطیلی شمار زیادی از واحدهای معدنی سطح کشور شده است ولی با این حال امیدواریم در پسا برجام واحدهای های معدنی غیرفعال را به سمت فعالیت مجدد سوق دهد.

 
وی درباره برنامه های سازمان نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد: ساماندهی مسئولان فنی معادن بر مبنای صلاحیت های فنی و امانی در دستور کار جدی این سازمان قرار گرفته است.

 
اسماعیلی گفت: درچند سال گذشته حق الزحمه مسئولان فنی معادن به نحو مطلوبی پرداخت نشده است از همین رو سعی بر این داریم با نظارت لازم زمینه از سرگیری پرداخت حق الزحمه آنان نیز فراهم شود. وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی معدن کشور هم اکنون در رشته های معدن، زمین شناسی، متالوژی استخراجی و نقشه برداری 36 هزار نفر عضو دارد.

 
اسماعیلی اظهارکرد: از این شمار تاکنون 9 هزار نفر گواهی تعیین صلاحیت دریافت کردند و براین اساس پروانه اشتغال آنان نیز صادر شده است. وی گفت: امسال با تفاهم نامه سه جانبه ای که بین سازمان فنی و حرفه ای، سازمان نظام مهندسی معدن کشور و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور منعقد شد کارگران بخش معدنی هشت استان کشور آموزش های مورد نیاز را فراگرفتند.

 
اسماعیلی یادآور شد: با توجه به کارکرد مناسب این دوره آموزشی تدابیر لازم پیش بینی شده تا زمینه آموزش کارگران معدنی سایر استانهای کشور نیز برای سال آینده محقق شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران