توسعه صنایع فولاد و آلومینیوم ایران دست کم 3000 شغل ایجاد می کند

توسعه صنایع فولاد و آلومینیوم ایران دست کم 3000 شغل ایجاد می کند

مدیر شرکت بین المللی پدرسینی ایتالیا (GRUPPO PEDERCINI) گفت: صنایع آلومینیوم و فولاد پتانسیل اشتغالزایی بالایی دارد و توسعه این صنایع دست کم سه هزار شغل جدید برای ایران ایجاد خواهد کرد.

 

به گزارش استیل پدیا، کلودیو پی.آی. پدرسینی افزود: با توجه به پتانسیل ایران در این دو صنعت، به طور تخمینی می توان گفت توسعه صنعت آلومینیوم دستکم یک هزار شغل جدید و توسعه صنعت فولاد بین دو الی چهار هزار شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

 
مدیر این شرکت بین المللی که از پیشتازان جهان در صنعت آلومینیوم و فولاد است، خاطرنشان کرد: با مقامات و شرکت های ایرانی برای تولید پروفیل و لوله و سایر تجهیزات صنعتی و فروش ماشین آلات و تجهیزات به توافق رسیده ایم و بزودی تیم کارشناسی این شرکت برای پیشرفت بیشتر مذاکرات عازم تهران خواهد شد.

 
پدرسینی ادامه داد: سرمایه گذاری در ایران برای ما بسیار مهم و به نفع هر دو کشور است. ایران می تواند صنایع خود را گسترش دهد و از طریق تولید محصولات متنوع تر و تقویت صادرات، درآمدهای غیرنفتی خود را افزایش دهد و ایتالیا نیز که نیازمند چنین محصولاتی است، یک منبع واردات مطمئن پیدا خواهد کرد.

 
مدیر شرکت بین المللی پدرسینی ایتالیا ادامه داد: ایران و ایتالیا سابقه همکاری خوبی به ویژه در زمینه فولاد دارند و برای شروع فصل جدید همکاری ها و تحکیم آن مشکلی وجود ندارد، البته مسایل بانکی نیز مهم است که بزودی حل خواهد شد. وی اضافه کرد: دولت های ایتالیا و ایران برای تسهیل فعالیت شرکت ها از قبیل خط اعتباری و بیمه وعده مساعد داده اند.

 
یک هیات 310 نفره ایتالیایی مشتمل بر 197 شرکت فعال در زمینه های کشاورزی، حمل و نقل، نفت و گاز و زیرساخت، وارد تهران شد. سفر این هیات دو هفته بعد از سفر هیات ایرانی به ایتالیا صورت گرفت.

 
ایران و ایتالیا در پایان همایش فعالان تجاری دو کشور در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، چهار تفاهمنامه همکاری در حوزه های راه آهن، خدمات پس از فروش، نفت و گاز و برگزاری نمایشگاه امضا کردند. 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران