افزایش 2 درصدی تولید هند

هند در بین ده کشور تولید کننده فولاد مقام سوم را بدست آورد

 هند در بین ده کشور تولید کننده فولاد مقام سوم را بدست آورد

همه کشورهای مطرح در تولید فولاد به غیر از هند در سال گذشته تولید فولاد خود را کاهش داده اند .

 

به گزارش استیل پدیا، تولید هند در سال 2015 به 6 , 89 میلیون تن رسید که افزایش 2 درصدی را نشان می دهد . این کشور در رنکینگ ده تولید کننده بزرگ فولاد در دنیا بعد از چین و ژاپن و قبل از آمریکا در رتبه سوم قرار دارد . تولید فولاد آمریکا زیر 89 میلیون تن است و کاهشی 10 درصدی را نشان می دهد . در بین این ده کشور شدیدترین کاهش تولید با 15 درصد مربوط به اکراین است .  

 

بقیه کشورهای تولید کننده فولاد مانند چین ، ژاپن ، روسیه ، کره جنوبی ، آلمان و برزیل در سال 2015 نسبت به سال 2014 تولید خود را کاهش داده اند . برزیل در این رنکینگ قبل از ترکیه قرار دارد و ترکیه در سال 2015 شاهد کاهشی 7 درصدی بوده و در مقام نهم قرار دارد .

 

اغلب کشورهائی که در این رنکینگ مقام های 11 تا 20 را کسب کرده اند هم کاهش تولید داشته اند . ایتالیا ، تایوان و فرانسه هرکدام بیش از 7 درصد کاهش تولید داشته اند ، تولید در انگلستان 10 درصد کاهش داشته و البته یکی از کارخانه های فولاد مطرح این کشور تعطیل شده است . کمترین درصد کاهش تولید در کشورهای مکزیک ، ایران ، کانادا و اتریش ثبت شده است.

 

اسپانیا و مجارستان تنها کشورهائی هستند که نسبت تولیدشان از سال 2014 تا 2015 رشد هم داشته است . اسپانیا 9 ، 14 میلیون تن و مجارستان 1 ، 9 میلیون تن تولید داشته اند که به ترتیب 4 و 6 درصد افزایش تولید را تجربه کر ده اند .   


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران