رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد

قرارداد ۲ میلیارد دلاری فولادی بین ایران و ایتالیا نهایی شد

قرارداد ۲ میلیارد دلاری فولادی بین ایران و ایتالیا نهایی شد

رئیس اتاق بازرگانی ایران از انعقاد قرارداد دو میلیارد دلاری با شرکت فولاد ایتالیا در سفر جاری رئیس جمهور به رم خبر داد.

 

به گزارش استیل پدیا، محسن جلال پور افزود:‌ در سفر رئیس جمهور به رم قرار است قرارداد همکاری با شرکت دنیلی ایتالیا درباره صنایع فولاد به مبلغ دو میلیارد دلار به امضا برسد.

 

وی گفت: همچنین قرار است در این سفر تفاهم نامه انجمن فنی و مهندسی ایران با مجموعه ایتالیایی در خصوص کارهای ساختمانی نظیر راه،‌ جاده و ریل به ارزش یک میلیارد دلار به امضا برسد.

 

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود:هیئت اقتصادی همراه رئیس جمهور همچنین چندین تفاهم نامه دیگر درباره همکاری های دارویی و مواد غذایی با صنایع متوسط و کوچک ایتالیا امضا خواهند کرد.

 

وی گفت: در سفر به ایتالیا قرار است با اعضای اتاق بازرگانی ایتالیا و فعالان اقتصادی این کشور و بانکداران ایتالیایی جلسات مشترک برقرار و مذاکره کنیم.

 

جلال پور افزود: در سفر به فرانسه نیز علاوه بر مذاکره با اعضای اتاق بازرگانی این کشور و فعالان اقتصادی و بانکی فرانسوی قرار است قرارداد ساخت و ساز انجمن خدمات فنی و مهندسی ایران با یکی از بزرگترین شرکتهای فرانسوی به امضا برسد.

 

رئیس اتاق ایران گفت: همچنین قرار است قراردادهای دیگری در زمینه صنایع خودرو سازی و قطعات ، صنایع غذایی، گیاهی، پتروشیمی و آی سی تی میان فعالان اقتصادی ایران و فرانسه به امضا برسد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران