بازار قراضه

افزایش قیمت های قراضه در هفته اول سال 2016

افزایش قیمت های قراضه در هفته اول سال 2016

قیمت های قراضه در تمام بازارهای تحت پوشش گزارشات شاخص فولاد افزایش یافت .

 

به گزارش استیل پدیا، بیشترین افزایش قیمت مربوط به کارخانه میدوست (Midwest) آمریکا با 14 دلار است که از 170 دلار به 184 دلار رسیده است گرچه در حال حاضر چشم انداز مثبتی بر بازار حاکم است اما برخی فعالان بازار عقیده دارند این افزایش قیمت ها مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود .

 

ارزیابی روزانه شاخص فولاد برای قراضه وارداتی به ترکیه گرید HMS  در هفته گذشته 2 دلار افزایش داشت و به 188 دلار CFR بندر اسکندرون رسید . سفارش محموله ها خارج  از انگلیس و دیگر نقاط اروپا با قیمت 190 دلار CFR در جریان است اما فروش محموله از آمریکا گزارش نشده است زیرا صادرکنندگان این کشور بدنبال تقویت قیمت های داخلی قیمت های صادراتی را هنوز در 195 دلار CFR حفظ کرده اند .

 

ارزیابی شاخص فولاد برای قراضه وارداتی به تایوان گرید HMS هم 1 دلار افزایش یافت و به 155 دلار CFR تایوان رسید در طی چهار هفته گذشته تقریباً 4 دلار افزایش داشته است . بهبود فصلی خرید قیمت ها را افزایش داده اما به گزارش شاخص فولاد فاصله زیاد بین قیمت های مورد نظر خریداران و فروشندگان بستن قراردادها را خیلی سخت نموده است .

 

ارزیابی شاخص فولاد برای قراضه وارداتی به هند نیز با 1 دلار افزایش به 205 دلار CFR بندر جواهر لعل نهرو رسید . گفته شده که وضع مالیات حداقلی برای واردات محصولات فولادی توسط دولت باعث ترقی بازار داخلی شده زیرا میزان تقاضا را افزایش داده است  و به صادرکنندگان قراضه اجازه داده پیشنهادهایشان به هند را افزایش دهند .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار قراضه آهن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران