در کارگاه آموزشی ششمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد بررسی می‌شود

آینده قیمت سنگ‌آهن و فولاد

آینده قیمت سنگ‌آهن و فولاد

کارگاه‏‌های آموزشی يکي از اثربخش‌ترین گونه‏‌های آموزش در عصر حاضر است. برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی به شيوه مشارکتی فراخواندن مخاطب به آموزش و ارزش نهادن به نيازها و خواسته‏‌هايش در پیش بردن اهداف آموزشي است.

 

به گزارش استیل پدیا، توجه به ارزش‏‌هاي انساني و ايجاد ارتباط بين محتوا، موضوع و تجربه‏‌هاي شرکت ‏‌کنندگان در اين شيوه آموزش، موجب می‌شود تا مخاطبان از زماني که براي آموزش می‌گذارند لذت ببرند و خود را در آن سهيم بدانند.

 

در این میان، در ششمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار مطابق دوره‌های قبل برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی شرکت‌های معتبر حاضر در این همایش پیش‌بینی شده است. هدف دقیق این کارگاه‌ها ایجاد شرایطی است که در آن شرکت‌ کنندگان در کارگاه تصمیم بگیرند، برنامه طرح کنند و تغییرات لازم در حوزه فعالیت خود را به وجود آورند.

 

یکی از متداول‌ترین روش‌های مورد استفاده در کارگاه، بحث گروهی درباره مسائلی است که از قبل تعیین شده است. هر عضو نظریات خود را ابراز کرده و در عین حال از نظرات، عقاید و تجربیات دیگران درباره سوالات خود استفاده می‌کند.

 

در ششمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، کارگاه‌ها توسط شرکت‌هایی چون دانیلی ایتالیا، SMS Group آلمان، Platts استرالیا، world Steel Dynamic آمریکا، ABB سوئیس، MMK روسیه، INTECO اتریش، فولاد تکنیک ایران، بورس کالا، سرمایه‌گذاری امین، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و. . . در موضوعات بررسی وضعیت آینده قیمت‌های سنگ‌آهن و فولاد در ایران و جهان و معرفی آخرین دستاورد‌های مدیریتی و تکنولوژی در دنیا خواهد بود.

 

ششمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار قرار است در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شود. رقابت‌پذیری راهکار توسعه پایدار، فروش و راهکارهای خروج از رکود بازار و چشم‌انداز بازار ایران و جهان در سال 1395 از جمله محورهای این همایش است.

 

بررسی وضعیت طرح‌های در دست اجرا، بررسی چرایی رکود بازار فولاد، پاسخ به پرسش کلیدی زمان خروج از رکود در بازار فولاد، همچنین برقراری ارتباط با شرکای جدید تجاری از جمله موضوعات کلیدی است که در این همایش بررسی می‌شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران