شرکت جوی گلوبال

کاهش سود سهام شرکت های تولیدکننده تجهیزات معدنی

کاهش سود سهام شرکت های تولیدکننده تجهیزات معدنی

شرکت جوی گلوبال (Joy Global) شرکتی آمریکایی تولیدکننده تجهیزات، اعلام کرد که کاهش غیرقابل انتظاری را در سه ماه آخر سال در سود سهام خود تجربه کرده است.

 

به گزارش استیل پدیا، این شرکت همچنین اعلام کرد تلاش می کند در شرایط کنونی بتواند به کار خود ادامه دهد.

 

مقامات شرکت مذکور همچنین اعلام کردند، نزدیک به 1.32 میلیارد دلار از سرمایه خود را در سه ماه آخر سال یعنی تا پایان اکتبر (30 اکتبر 2015) از دست داده که در زمینه های نوار نقاله های جابه جاکننده مواد، بیل های بزرگ و دریل ها بوده است. البته این روند برخلاف پیش بینی اتفاق افتاده است.

 

شرکت جوی گلوبال انتظار دارد تا بتواند فروشی در حدود 2.4 میلیارد دلاری تا 2.6 میلیارد دلاری در سال جاری داشته باشد که این مقدار نسبت به فروش سال قبل که حدود 3.17 میلیارد دلار تا آخر اکتبر بود، کاهش را نشان می دهد.

 

این بدین معنی است که سازندگان تجهیزات معدنی انتظار نصف ماکزیمم فروش یعنی 5.66 میلیارد دلار که آنها آنرا در سه سال گذشته تجربه کرده اند را دارند و بسیاری از شرکت های معدنی هزینه خرید تجهیزات جدید را کاهش داده اند و با ماشین آلات قدیمی خود کار می کنند.

 

این شرکت اختلال در درآمد به میزان 1.34 میلیارد دلاری را طی دوره ای سه ماهه گزارش کرد که این موضوع را مربوط به کاهش تقاضا در بازار می داند.

 

سود این شرکت نیز در مقایسه با سود 129.7 میلیون دلاری پیشبین، کاهش 1.31 دلاری در سهام را نشان می دهد.

 

شرکت جوی گلوبال این موضوع را اعلام کرد که همچنان به دنبال کاهش بیشتر هزینه تولید است و 85 میلیون دلار کاهش در 2016 خواهد داشت.

 

آقای تد دوهنی (Ted Doheny)  مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد که ما در حال کنترل شرایط شرکت خود هستیم و مطمینیم که در آینده دوباره به جایگاه پیشبین باز خواهیم گشت.

 

این شرکت  که بیشتراز 60 درصد از درآمد خود را از معادن زغال سنگ کسب می کند، پیش بینی تنظیم سود 10 تا 50 سنتی در هر سهم برای سال جاری را کرده که این مقدار کاهشی معادل 1.95 دلار در هر سهم را تا آخر اکتبر نشان می دهد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران