مدیرعامل کارخانه فولاد سهند زنجان ابراز کرد

بازار فروش اصلی‌ترین مشکل کارخانه فولاد سهند زنجان برای بهره‌برداری است

بازار فروش اصلی‌ترین مشکل کارخانه فولاد سهند زنجان برای بهره‌برداری است

مدیرعامل کارخانه فولاد سهند زنجان: بازار فروش اصلی‌ترین مشکل کارخانه فولاد سهند زنجان برای بهره‌برداری است.

 

به گزارش استیل پدیا، شنگ کوان‌لی امشب در حاشیه افتتاح کارخانه فولاد سهند زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شرکت ریخته‌گری فولاد سهند از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون با مشکلاتی مواجه بوده است.

 

وی بحران اقتصادی حاکم بر جامعه را مشکل اصلی شرکت ریخته‌ گری پیوسته سهند برای بهره‌برداری اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به مشکلات کشور شرکت نمی‌تواند محصول تولیدی چدن خود را به فروش برساند.

 

مدیرعامل کارخانه فولاد سهند زنجان با اشاره به اینکه درحال 30 هزار تن چدن تولید شده در انبار آماده فروش است، افزود: سال گذشته وضعیت فروش بهتر بود و امسال وضعیت در این زمینه بحرانی شده است.

 

کوان‌لی با تاکید بر اینکه مشکلات موجود این شرکت حاصل مدیریت نیست و قطعا شیوه مدیریت در ایران و چین قدری با یکدیگر متفاوت است، گفت: در حال حاضر در بسیاری از واحدهای صنعتی مشکل مدیریتی وجود دارد.

 

وی به تحریم‌ کشورهای غربی علیه ایران اشاره کرد و یادآور شد: اینجانب در طی پنج سال گذشته به کشور ایران آمده و شرایط را بررسی کرده‌ام و در طول این مدت وضعیت تحریم در این حد نبود.

 

دعوت به کار مجدد 500 تا 600 نفر نیروی کار ایرانی

 

مدیرعامل کارخانه فولاد سهند زنجان به دعوت به کار مجدد نیروهای این کارخانه اشاره کرد و اظهار داشت: از فردا نیروهای ایرانی این کارخانه که نزدیک به 500 تا 600 نفر هستند دعوت به کار می‌شوند.

 

کوان‌لی با اشاره به اینکه در گذشته این کارخانه در چندین مرحله به صورت آزمایشی فعالیت داشته و تاکنون 60 هزار تن چدن تولید شده است، افزود: در حال حاضر 30 هزار تن چدن در انبار موجود و آماده فروش است.

 

وی با ابراز ناراحتی از وضعیت پیش آمده این کارخانه و تعطیلی‌های پی در پی گفت: در حال حاضر کارخانه مشکل مواد اولیه ندارد و مشکل اصلی آن بازار فروش است.

 

مدیرعامل کارخانه فولاد سهند زنجان به سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان زنجان و افتتاح این کارخانه اشاره کرد و اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور وعده دادند مشکل کارخانه را پیگیری کرده و در حل آن ما را یاری کنند.

 

کوان‌لی در پایان با تاکید بر اینکه با راه‌ اندازی این کارخانه مشکلات محیط زیستی برای استان زنجان به وجود نمی‌آید، گفت: تجهیزات استاندارد و بین‌المللی برای  آلودگی‌های احتمالی این کارخانه طراحی شده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران