با حضور بیش از ۱۵۰ تاجر خارجی

اولین نمایشگاه تخصصی متالوژی فولاد در اهواز برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه تخصصی متالوژی فولاد در اهواز برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان گفت: اولین نمایشگاه تخصصی متالوژی، فولاد، معدن، ریخته‌گری و صنایع وابسته در اهواز برگزار می‌شود.

 

به گزارش استیل پدیا، رحیم جلیلی اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی متالوژی، فولاد، معدن، ریخته‌ گری و صنایع وابسته با توجه به پتانسیل خوزستان در تقویم نمایشگاه بین‌المللی خوزستان لحاظ شد. وی افزود: با توجه به اینکه صنعت فولاد می‌تواند یکی از پایه‌های اقتصاد هر کشوری باشد، برای برگزاری اولین نمایشگاه متالوژی تصمیم گرفتیم.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ دی‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود.

 

جلیلی بیان کرد: از تمامی شرکت‌های مرتبط با این صنعت در استان و سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه دعوت‌ شده و در واقع شرکت‌ها، کارخانه‌ها و مؤسسات مرتبط مختلف از جمله در بخش صنعت و معدن، لوله‌ سازی و گروه ملی دعوت شده است.وی عنوان کرد: کارخانه‌های این صنعت معمولاً در اصفهان، مرکزی، مشهد، تبریز و خوزستان فعال است.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان یادآور شد: بیش از ۱۵۰ نفر از تاجران این صنعت در کشورهای خارجی از جمله قطر، ترکیه، عراق، هندوستان، کره شمالی، ژاپن، امارات متحده عربی، افغانستان و کشورهای حوزه خلیج‌ فارس به این نمایشگاه دعوت شده‌اند.

 

جلیلی ادامه داد: تاجران این کشورها ضمن بازدید از نمایشگاه، جلسات هم‌ اندیشی مختلفی نیز برگزار می‌کنند.وی تأکید کرد: فراهم‌ سازی بستر مناسب به‌ منظور عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان و شرکت‌های تولیدی، حمایت از تولیدات داخلی و آشنایی بیشتر با صنعت فولاد، کمک به بهبود توانایی‌های تولیدی و افزایش رقابت‌ پذیری و صادرات به کشورها نیز ازجمله اهداف برگزاری این نمایشگاه هستند.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با اشاره به برگزاری نوزدهمین گپ فولادی کشور همزمان با این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه برای صادرات فولاد یک فرصت عالی و طلایی به شمار می‌رود و سراسر کشور و به‌ ویژه خوزستان باید از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران