کشورهای مشترک المنافع

سقوط قیمت های میلگرد و مفتول دریای سیاه بدنبال تضعیف قیمت های شمش

سقوط قیمت های میلگرد و مفتول دریای سیاه بدنبال تضعیف قیمت های شمش

قیمت های مفتول و میلگرد تولید ماه دسامبر درکشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) بدلیل رکود در تقاضا در حدود 5 , 12 دلار کاهش داشت البته نقش روند نزولی قیمت های شمش این منطقه در طی سه هفته گذشته که 20 دلار کاهش داشته را نمی توان از نظر دور داشت .

 

به گزرش استیل پدیا، قیمت های میلگرد و مفتول دریای سیاه با پیشنهادهای اخیر چین (265 – 260 دلار FOBچین ) شدیداً تحت فشار است و همه کارخانه ها برای این رقابت سنگین آماده نیستند، برای مثال کارخانه  (BMZ) روسیه فعلاً در بازار فعال نیست .

 

براساس گفته های چندین منبع آگاه : این کارخانه چند هفته زودتر تمام تناژهای ماه ژانویه خود را فروخته و با این پیشنهادهای موجود در بازار پیش بینی نمی شود که تا اوایل ژانویه به بازار برگردد .

 

منبعی نزدیک به یک کارخانه از کشورهای مشترک المنافع گفت: مشکل این است که بازار با این پیشنهادهای ارزان قیمت اشباع شده و اگر قیمت ها در 275 تا 280 دلار FOB دریای سیاه تثبیت شود و بیش از این کاهش نداشته باشد خبر خوبی خواهد بود .

 

میلگرد و مفتول دریای سیاه 5 , 12 دلار کاهش داشت و به 280 تا 285 دلار برای میلگرد و 290 تا 295 دلار FOB دریای سیاه برای مفتول رسید .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران