قیمت شمش روی به 2000 دلار می رسد مطرح کرد

قیمت شمش روی به 2000 دلار می رسد

قیمت شمش روی به 2000 دلار می رسد

قیمت شمش روی تا سال آینده به 1800 تا 2000 دلار خواهد رسید.

 

به گزارش استیل پدیا، مهدی کوهی؛ مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن تهران گفت: EPS تابعی از قیمت فروش است و قیمت روی در بورس لندن به 200 دلار خواهد رسید و باید با تعدیلی که صورت می گیرد بتوانیم جوابگوی سهامداران خود باشیم.

 

مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران گفت: صنایع معدنی کشور با توجه به نیاز خود به افزایش راندمان و استفاده از تکنولوژی نیاز دارند.

 

وی در ادامه افزود: تاکنون به دلیل تحریم های بین المللی امکان تبادل تجاری و انتفال تکنولوژی  به کشور وجود نداشته، امیدواریم از سال آینده با رونق اقتصادی در کشور شاهد انتقال تکنولوژی و افزایش  راندمان در بخش معدن و صنایع معدنی کشورمان باشیم.

 

کوهی خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی صنعت و کسب تکنولوژی جدید و کاهش قیمت تمام شده از اولویت های ما در سال آینده خواهد بود.وی تصریح کرد: با آلمان و ایتالیا مذاکراتی درخصوص انتقال تکنولوژی و افزلیش راندمان داشته ایم و کشورهای سوئد و استرالیا مقاصد بعدی ما خواهند بود.

 

مدیرعامل شرکت توسعه معادن روی ایران با اشاره به کنفرانس اخیر سرب و روی در کشور پرتغال گفت: افزایش عرضه روی توسط کشور چین متاسفانه شرایط بازار تولید و فروش روی را در دنیا دچار آشفتگی کرد و منجر به کاهش 30 درصدی عرضه محصول شد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران