اعطای جایزه برندگان جهانی صنعت فولاد در 7 رشته

اعطای جایزه برندگان جهانی صنعت فولاد در 7 رشته

انجمن جهانی فولاد جایزه برگزیدگان صنعت فولاد(Steelie Awards) در 7 رشته را اعطا کرد. این ششمین دوره مسابقه جایزه جهانی فولاد به شمار می آید که از سوی آن انجمن برگزار شد.

 

به گزارش استیل پدیا، بر اساس برنامه ای که برای اعطای جایزه به برگزیدگان سالانه این صنعت در شیکاگو (ایالات متحده) برگزار شد برندگان در رشته های بهترین وب سایت فولاد،‌ برترین نوآوری،‌ برترین پایداری،‌ برترین ارزیابی در چرخه زندگی،‌ برترین روش آموزش و تربیت و همچنین دو رشته «روزنامه نگار برتر حوزه فولاد» و «مهارت در ایجاد ارتباط صنعتی» معرفی شدند.

 
در بخش وب سایت صنعت فولاد، شرکت تی.ام.کی (TMK Group) غول روسی در ساخت و صادرکننده تجیهزات کارخانه های فولاد و لوله های فولادی، عنوان «برترین وب سایت» صنعت فولاد در جهان را ازآن خود کرد. شرکت پوسکو کره جنوبی نیز جایزه برترین شرکت در «نوآوری صنعت فولاد» را در اختیار گرفت. این شرکت به سبب فرایند جدید در ریخته گری فولاد ضد زنگ دولایه، توانست از بین شرکت های بزرگ فولاد سازی رتبه نخست نوآوری را کسب کند.

 
شرکت چند ملیتی آرسلور میتال نیز با کسب 10 نتیجه از اجرای برنامه های «توسعه پایدار در صنعت فولاد» عنوان نخست این بخش را در اختیار گرفت. در بخش «بررسی جایگاه فولاد در چرخه زندگی» نیز شرکت تاتا استیل اروپا با پیاده کردن این روش در ساختمان سازی هلند، جایزه اول را دریافت کرد. شرکت تاتا اروپا همچنین با ارایه روشی تلفیقی در آموزش و انتقال مدیریت به جوانان، جایزه بخش «آموزش و تربیت» را کسب کرد.

 
جایزه نخست بخش «روزنامه نگاری» در صنعت فولاد نیز به جوزف ایناسه از شرکت پلات(Platts) اعطا شد. این شرکت یکی دیگر از مراجع معتبر اعلام قیمت مواد معدنی، صنایع معدنی،‌ انرژی و پتروشیمی در جهان به شمار می آید. جایزه سالانه «مهارت ایجاد ارتباط » صنعت فولاد نیز به جان فریولا از نوکور(Nucor)تعلق گرفت. شرکت امریکایی نوکور، بزرگ ترین تولیدکننده فولاد و همچنین بزرگ ترین سازنده فولاد در بخش شرکت های کوچک(mini-mil) است.

 
فرآیند انتخاب نامزدان جوایز بین بخش های فوق،‌ متفاوت است. در اغلب موارد نامزدهای هر رشته از طریق کمیته عضویت شناخته و سپس توسط هیاتی متخصص،‌ برگزیدگان با استفاده از معیارهای عملکردی انتخاب می شوند. اما در دو بخش روزنامه نگار برتر و مهارت ایجاد ارتباط،‌ برگزیدگان، با رای مستقیم انتخاب شده اند.

 
ششمین دوره جایزه فولاد برندگان انجمن جهانی فولاد، در شیکاگو ایالات متحده برگزار شد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران