فردا اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی برگزار می شود

فردا اجلاس بین المللی معدن و صنایع معدنی برگزار می شود

فردا همایش بین المللی معدن و صنایع معدنی با حضور مقامات عالی کشور و شرکت های بزرگ جهانی آغاز می شود. در این اجلاس 118 مدیر و کارشناس خارجی از 40 شرکت و 20 کشور حضو دارند و مدیران شرکت های طراز اول معدنی و صنایع معدنی دنیا از جمله ریوتینتو،‌ اتوتک، ام.سی.سی،‌ دانیلی،‌هَچ،‌ تنوا و ... به سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین حضور 900 مدیر و کارشناس از 230 شرکت داخلی طیف متنوعی از میهمانان اجلاس بزرگ و بین المللی معدن و صنایع معدنی ایجاد کرده است.

تعدادی از وزراء‌ اقتصادی کابینه دولت یازدهم به همراه معاونان و مسوولان ارشد آن وزارتخانه ها از جمله وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در این همایش حضور دارند و به سخنرانی خواهند پرداخت. به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این همایش نقطه شروعی مجدد برای توسعه همکاری های معدنی و صنایع معدنی ایران با شرکت های خارجی محسوب می شود به ویژه آنکه این حوزه فرصتی جدید برای شناسایی و استفاده از فرصت های سودآور بخش معدن و صنایع معدنی ایران برای طرف های خارجی و داخلی خواهد شد.
معرفی توانمندی های این حوزه و ارایه فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری به شرکت های فعال معدن و صنایع معدنی از جمله نکات برجسته همایش به شمار می آید به می تواند به ایجاد و توسعه رابطه برد-برد بینجامد.
همایش بزرگ و بین المللی معدن و صنایع معدنی روزهای 10 و 11 خرداد(یکشنبه و دوشنبه هفته جاری) از ساعت 8.30 تا 16 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

استیل پدیا خبر و گزارش صنعت معدن و فولاد فوق را از پایگاه خبری ایمیدرو بازتاب نموده است.

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران