مدیر عامل ودانتا

استراتژی مدیر عامل ودانتا در دوران کاهش قیمت های مواد معدنی

استراتژی مدیر عامل ودانتا در دوران کاهش قیمت های مواد معدنی

مدیر عامل ودانتا (Vedanta Resources) گفت با شرایط کنونی که تولیدکنندگان در حال افزایش تولید برای حفظ سهم از بازارها هستند و از سوی دیگر افزایش نرخ بهره در امریکا که چشم انداز مواد معدنی را تیره می کند، می توان گفت قیمت های مواد معدنی هنوز به کف نرسیده اند.

 

به گزارش استیل پدیا، مدیر عامل دومین تولید کننده بزرگ مس و آلومینیوم در هندوستان، تام آلبانس (Tom Albanese) گفت این بازار همچنان در جستجوی ثبات است. مدت زمانی طول خواهد کشید تا ببینیم که دقیقا برای اقتصاد چین چه اتفاقی می افتد.

 
برخی از شرکت های بزرگ معدنی در جهان با کم کردن تولیدات خود در حال واکنش نشان دادن به رکود موجود در بازار مواد معدنی هستند. کمترین سرعت رشد اقتصادی در چین، سبب ایجاد تولید مازاد در این بخش شده و بهای مس و آلومینیوم را به کمترین رقم 6 سال گذشته رسانده است. در حالیکه نیکل در کف 10 سال اخیر است.

 

کاهش هزینه، تنها راه حل موجود

 
آلبانس در خصوص استراتژی شرکت خود اظهار داشت: در چنین شرایطی، باید تنها از وضعیت بازار تبعیت کرد و هزینه ها را کاهش داد. من با اطمینان می توانم بگویم که عملکرد ما در خصوص هزینه ها، در نیمسال دوم 2015 به مراتب بهتر از نیمسال اول خواهد بود.

 
گفتنی است فروش این شرکت در 6 ماه منتهی به ماه سپتامبر، با کاهش 12 درصدی همراه بوده و به 5.7 میلیارد دلار بالغ شده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران