رکورد‌شکنی «ناحیه فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم»

رکورد‌شکنی «ناحیه فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم»

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم از ثبت دومین رکورد ماهانه تولید در این ناحیه خبر داد و گفت: همکاران ناحیه فولاد‌سازی و ریخته‌گری مداوم، با تولید520 هزارتن فولاد خام گام بلندی در راستای دستیابی به اهداف سالانه شرکت و افزایش تولید فولاد خام کشور برداشتند. محمد‌‌متقی ‌رضایی رکورد قبلی ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم را مربوط به فروردین‌ماه سال جاری و به میزان 516 هزار و 498 تن خواند و تصریح کرد: همکاران این ناحیه با کسب این موفقیت 3502 تن نسبت به مدت مشابه ماه قبل افزایش تولید را رقم زدند.

رحیم عبدی، مدیر ناحیه آهن‌سازی فولاد مبارکه نیز افزود: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت کارکنان واحدهای احیای مستقیم یک و 2 با تولید 625هزار و 575 تن آهن اسفنجی و تلاشگران واحد گندله‌سازی نیز با تولید 690 هزار و 520 تن گندله گام بلند دیگری برای دستیابی به اهداف ناحیه و شرکت برداشتند.
وی کسب این رکوردها را مرهون یکدلی و همبستگی و دقت عمل و نظر همه کارکنان واحدهای تولید و تعمیرات و پشتیبانی و ستادی برشمرد و با بیان اینکه رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در این ناحیه مربوط به فروردین‌ماه سال جاری و به میزان611 هزارو 942 تن آهن اسفنجی بود، گفت: رکورد پیشین تولید گندله در این ناحیه مربوط به اردیبهشت 93و به میزان689 هزار و 100تن بوده است.
رضا اسماعیل‌پور، رئیس واحد گندله‌سازی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: کسب رکورد در واحد گندله‌سازی بدون اجرای هرگونه توسعه و افزایش تجهیزات در این واحد و فقط با حمایت مدیر ناحیه، اجرای پروژه‌های بهبود، افزایش بهره‌وری تجهیزات و کارکنان پرتلاش ناحیه واحد گندله‌سازی صورت گرفته است.
از سوی دیگر، در هشتمین همایش ملی بهره‌وری بنگاه‌های تعاونی که با هدف بهره‌وری در بنگاه‌های تعاونی، استعداد‌یابی، توانمند‌سازی، معرفی و اعطای جایزه ملی تعاونی‌های بهره‌ور، در تاریخ 28 اردیبهشت ماه 1394 در سالن همایش تلاش تهران و به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه با کسب بالاترین امتیاز نسبت به سایر رقبا، تندیس زرین این همایش را به خود اختصاص داد.
همچنین راه‌پیما، مدیر‌عامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه گفت: فرآیند ارزیابی و انتخاب تعاونی بهره‌ور کشور از آذر ماه سال 93 آغاز شد. در این راستا شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه با تهیه و تدوین گزارش‌های خوداظهاری و ارسال آن به انجمن ملی بهره‌وری ایران گام‌های اولیه را برداشت و در ادامه این فرآیند،با ارسال گزارش‌های تکمیلی و تفصیلی به کمیته داوری و کمیته علمی هشتمین همایش بهره‌وری بنگاه‌های تعاونی و حضور در ارزیابی‌ها و ممیزی‌های مربوطه موفق به کسب بالاترین امتیاز در مقایسه با سایر تعاونی‌های مطرح کشور شد.

استیل پدیا خبر و گزارش صنعت فولاد و ریخته گری را از روزنامه دنیای اقتصاد بازتاب نموده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران