اتوتک در طرح های آبی ایران مشارکت می کند

اتوتک در طرح های آبی ایران مشارکت می کند

مدیر عامل شرکت اتوتک Pertti Korhonen که در رأس هیأتی چهار نفره در کنفرانس آهن و فولاد متال بولتن شرکت کرده بود، علاوه بر سخنرانی در روز اول این کنفرانس، دیدار هایی را نیز با مقامات و مشتریان ایرانی داشتند.

 

به گزارش استیل پدیا، مهم ترین این جلسات که با هماهنگی نمایندگی شرکت Outotec در ایران (گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا) برگزار شد، می توان به دیدار با مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های ایمیدرو، فولاد خراسان، سنگ آهن گل گهر، سنگ آهن گهر زمین و فولاد خوزستان اشاره کرد.

 

هومان خواجه نصیری؛ مدیر ارشد پروژه های نمایندگی Outotec در ایران با بیان این مطلب گفت: در این جلسات آقای Korhonen بر تداوم و تقویت حضور Outotec در ایران و همچنین در نظر گرفتن تمهیداتی برای بهبود کیفیت و سرعت ارائه خدمات به پروژه های این شرکت در ایران تاکید کرد. به علاوه در خصوص برنامه های آینده این شرکت برای گسترش همکاری ها و حضور جامع تر در پروژه های آتی ایران نیز بحث و تبادل نظر گردید. 

 

به گفته خواجه نصیری، در ملاقاتی که اخیرا نیز بین خانم ابتکار، ریاست محترم سازمان محیط زیست، و آقای Korhonen در فنلاند صورت گرفت، بر علاقمندی این شرکت برای همکاری های بیشتر با پروژه های زیست محیطی و مدیریت مصرف آب در صنایع معدنی و متالورژی ایران تاکید شد.

 

گفتنی است، در رتبه بندی های جهانی همواره شرکت Outotec به لحاظ ارائه تکنولوژی های پایدار، جایگاه ویژه ای داشته است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران