هشدار به دارندگان مجوز های معدنی ثبت نام نشده

هشدار به دارندگان مجوز های معدنی ثبت نام نشده

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن وتجارت از توقف ارائه خدمات به دارندگان مجوز های معدنی ثبت‌نام نشده در سامانه کاداستر خبر داد.

 

به گزارش استیل پدیا، اسدالله کشاورز با بیان اینکه این متقاضیان تاکنون نسبت به ایجاد حساب کاربری خود در سامانه کاداستر اقدام نکرده‌اند افزود: این افراد موظفند پس از ثبت نام در این سامانه به منظور انتساب محدوده خود به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های مربوط مراجعه کنند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه در جهت تکمیل اطلاعات مجوزهای معدنی از ابتدای راه اندازی سامانه کاداستر تاکنون، 3 بخشنامه به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ شده است افزود: بر اساس این بخشنامه‌ها مقرر شد تا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نسبت به اطلاع رسانی جامع جهت ثبت نام دارندگان مجوزهای معدنی و ایجاد حساب کاربری در سامانه کاداستر اقدام کنند.

 

کشاورز ادامه داد: با این ود تاکنون از حدود 10 هزار محدوده پروانه بهره‌برداری موجود در سامانه کاداستر، تنها تعداد کمی از محدوده‌ها ثبت نام و به حساب کاربری منتسب شده است. وی در ادامه با بیان اینکه سامانه آمار تولید و حقوق دولتی معادن از اولویت‌های معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که در آینده نزدیک عملیاتی می شود، افزود: بر این اساس ارائه هرگونه خدمات به دارندگان مجوزهای معدنی که حساب کاربری ایجاد نکرده و جهت انتساب محدوده خود به سازمان استان مربوط مراجعه نکرده‌اند، از ابتدای آبان امسال ‌ممنوع است.

 

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: پیش از این نیز طی یک فراخوان عمومی به تمام دارندگان مجوزهای معدنی در تمام استان‌ها اطلاع‌ رسانی شد که تا پایان خرداد 94 ضمن ثبت‌نام در سامانه کاداستر و دریافت کد پیگیری، جهت فعال‌ سازی و انتساب محدوده خود به سازمان‌های استان مربوط مراجعه کنند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران