لوک گیبسون - مدیر رویدادهای موسسه متال بولتن

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران بسیار عظیم است

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران بسیار عظیم است

مدیر رویدادهای «متال بولتن» با بیان این که تحریم‌ها علیه ایران شدید بودند؛ به گونه‌ای که شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی قادر به حضور و فعالیت در ایران نبودند، گفت: فرصت‌های موجود در ایران بسیار عظیم هستند.

 

به گزارش استیل پدیا ، لوک گیبسون، در مورد تمایل شرکت‌های انگلیسی به سرمایه‌گذاری در ایران به ویژه در بخش صنعت فولاد اظهار کرد: حضور شرکت ها در کنفرانس بین‌المللی فولاد ایران که هفته اخیر در منطقه آزاد کیش برگزار شد، تازه شروع راه است و همه افرادی که به ایران آمده‌اند به دنبال ارزیابی فرصت‌های موجود در بخش دانش فنی و مدرنیزه کردن صنعت فولاد هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه حضور شرکت‌های اروپایی در ایران تنها آغاز کار است و هنوز اقدام اجرایی صورت نگرفته است، گفت: با توجه به شدت تحریم‌ها که در گذشته علیه ایران اعمال شده شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی نتوانستند در این کشور فعالیت کنند.

 

مدیر رویدادهای موسسه متال بولتن از گروه رویدادهای ویژه یورومانی در مورد حضور این شرکت در ایران نیز تصریح کرد: متال بولتن منتشر کننده قیمت‌ها در سرمایه‌گذاری است. این شرکت برای کسانی که به منظور عرضه خدمات و فناوری در ایران حضور پیدا می‌کنند به عنوان واسطه عمل کرده و قیمت‌ها را بین ایران و کشورهای دیگر مشخص می‌کند. اکنون نیز برای شناخت فرصت‌های ایران به این کشور آمده‌ایم؛ ایران دارای فرصت‌های بسیار زیاد و بزرگی است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران