مدیرعامل ام ام ای در حاشیه کنفرانس آهن و فولاد کیش

کنفرانس متال بولتن دست دلالان صنعت فولاد را کوتاه کرد

کنفرانس متال بولتن دست دلالان صنعت فولاد را کوتاه کرد

شرکت های داخلی و خارجی با اعتماد به شرکتی نطیر ام ام ای، سبب ایفای نقش محوری این شرکت ها خواهند شد.

 

به گزارش استیل پدیا، مرتضی آقاجانی، مدیرعامل ام ام ای در حاشیه کنفرانس بین المللی آهن و فولاد متال بولتن که در کیش برگزار شد ، گفت: هدف ام ام ای از حضور در این کنفرانس، معرفی پتانسیل های آن با توجه به برند شناخته شده این شرت و سابقه بیست ساله و نیز نیروی متخصص و باتجربه است چراکه آمادگی برقراری ارتباط صحیح به منظور تبادل دانش فنی و تجارت را بین شرکت های ایرانی و خارجی بویژه شرکت های اروپایی را داشتیم.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاهی نظیر متال بولتن در سطوح تخصصی و بین المللی سبب می شود بر روی برقراری ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان داخلی و خارجی از طریق مطرح شدن توانمندی ها و نیازمندی ها مدیریت اعمال شود و بجای استفاده از ارتباطات واسطه گری ارتباطات بصورت مستقیم خواهد شد.

 

آقاجانی ادامه داد: در حال حاضر و در شرایط پساتحریم و رفع تحریم ها نقش شرکت های فعال خارج از کشور نظیر ام ام ای (مهندسی معدن و مواد) به عنوان یک پل ارتباطی، برقراری ارتباط سالم، صحیح، مدیریت شده و هدایت شده در این مقطع زمانی است.

 

وی تشریح کرد: شعبه ایران در این زمینه بسیار فعال شده و ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان داخلی را به خوبی برقرارکرده و شعبه آلمان نیز ارتباط منسجمی را با شرکت های سازنده و شرکت های مهندسی ایجاد کرده است بگونه ای که این آمادگی از سوی آنها وجود دارد که برای حضور در بازار ایران می توانند بر روی ام ام ای حساب کنند. 

 

گفتنی است، شرکت مهندسی معادن و فلزات MME)Mines & Metals Engineering) که فعالیت های آن بر روی پروژه های معدن و فلزات متمرکز است در سال 1996 توسط هلدینگ اسکوتک در شهر دوسلدورف آلمان به ثبت رسید.

 

استراتژی این شرکت علاوه بر مهندسی، تامین تجهیزات و بعضا اجرای پروژه ها، انتقال دانش فنی در زمینه معدن و فولاد سازی به کشور است.

 

براساس این استراتژی ساختاری مبتنی بر استفاده از افراد با تجربه و طراحان خطوط فولاد سازی در اروپا بویژه آلمان تعریف و تیم های کارشناسی مورد نیاز شامل فرایند، سازه، مکانیک، برق، سیالات، ابزار دقیق و اتوماسیون تشکیل شد.

 

جهت تبدیل مهندسی پایه به مهندسی تفصیلی (Detail Design) ازتیم های تخصصی مستقر در شعبه تهران، سود برده و درمرحله پایانی تیم های پروژه در محل اجرای طرح (سایت) مستقر شده اند.این شرکت در کارهای پروژه ای در سه مقوله EPC (مهندسی، تامین و اجرا)، EP (مهندسی و تامین) و E (مهندسی) فعال است.

از اینرو می توان گفت بخش مهندسی جزو جدایی ناپذیر فعالیت های MME است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران