پیشنهادهای شمش کشورهای مشترک المنافع به ترکیه

بهبود تقاضا برای میلگرد و شمش در ترکیه

بهبود تقاضا برای میلگرد و شمش در ترکیه

شرایط بازار میلگرد در ترکیه بدنبال بهبود چشمگیر بعد از انتخابات 1 نوامبر در روزهای اخیر همچنان در شرایط خوبی بسر می برد و خریداران باوجود نوسانات نرخ ارز و ابهامات سیاسی موجود در حال سفارشات مجدد هستند .

 

به گزارش استیل پدیا، بدنبال خبر سرنگون کردن یک جت جنگنده روسی توسط هواپیماهای جنگی ترکیه در نزدیکی مرز سوریه ، لیره ترکیه در برابر دلار تضعیف قابل توجهی داشت .

 

یک مدیر مسؤل در کارخانه ای گفت : در ماههای آینده و با پروژه های جدید دولت ما انتظار بیشتری برای بهبود تقاضا داریم هرچند شرایط نامشخص و پیشرفت های منفی همچنان در روزهای اخیر بر بازار حاکم است .

 

قیمت های میلگرد در بازار داخلی در این هفته بعلت تقاضای پائین کمی کاهش یافت . قیمت دلالان برای میلگرد با قطر 8 تا 12 میلیمتر در منطقه مرمره 210 , 1 تا 230 , 1 لیره (422 تا 429 دلار ) و 18 درصد مالیات بر ارزش افزوده بود . قیمت ها در منطقه اسکندرون واقع در جنوب ترکیه 130 , 1 تا 1150 , 1 لیره بود .

 

قیمت های شمش در بازار داخلی ترکیه نیز ثابت ماند . در هفته گذشته کارخانه های داخلی شمش با سایزهای استاندارد را با قیمت 310 تا 320 دلار تحویل درب کارخانه  پیشنهاد می دادند .  

 

پیشنهادهای شمش کشورهای مشترک المنافع به ترکیه نیز در این هفته در قیمت 287 تا 292 دلار CFR ثابت بود و به بندر ورودی هم بستگی داشت . این در حالیست که خریداران ترک در روز های اخیر به خرید شمش چینی با قیمتی ارزانتر راغب بودند . پیشنهاد چین برای شمش 265 تا 270 دلار CFR است البته زمان طولانی تر تحویل چینی ها را نباید فراموش کرد ، چینی ها به حجم های سفارش قابل توجه تخفیف هم می دهند .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران