رشد 1.5برابری درآمد حاصل از فروش کالاهای شرکت راه‌ آهن در بورس کالا

رشد 1.5برابری درآمد حاصل از فروش کالاهای شرکت راه‌ آهن در بورس کالا

مدیرکل تدارکات و پشتیبانی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به درآمدزایی 9/ 6 میلیارد تومانی این شرکت از فروش کالاهای این شرکت در بورس کالا اعلام کرد: طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری درآمدحاصل از فروش کالاهای راه‌آهن رشد 5/ 1 برابری را تجربه کرده است.

 

به گزارش استیل پدیا، علیرضا نصرآبادی، مدیرکل تدارکات و پشتیبانی راه‌آهن با اشاره به بستر مناسب بورس کالای ایران برای افزایش درآمد زایی شرکت‌ها گفت: خوشبختانه با آغاز معاملات ضایعات فلزی شرکت راه‌آهن در بورس کالای ایران در سال گذشته، گام‌های مهمی در این راستا برداشته شد و در همین راستا طی ۵ ماه گذشته، درآمد حاصل از فروش ضایعات شرکت راه‌ آهن بالغ بر 9/ 6 ميليارد تومان شده و رشد 5/ 1 برابری را تجربه کرده است.

 

مدیرکل تدارکات و پشتیبانی شرکت راه‌آهن تصریح کرد: تحول جدی اتفاق افتاده در این حوزه یعنی استفاده از ظرفیت‌های بورس کالای ایران برای فروش کالاها به‌ جای استفاده از سیستم مزایده، نیاز به حمایت همه‌جانبه مسوولان دارد تا بتواند جلوی مشکلات و فشار کسانی که با شفافیت مشکل دارند، بایستد.

 

نصرآبادی با اعلام اینکه شرکت راه‌آهن از آمادگی لازم جهت عرضه‌های بزرگ‌ تر در بورس کالای ایران برخوردار است خاطرنشان کرد: امکان تسویه مقطعی و همچنین حضور مستقیم شرکت‌های فولادی که مصرف‌ کنندگان نهایی ضایعات فلزی هستند می‌تواند به افزایش حجم منجر شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران