آغاز به کار مجدد کارخانه فولاد سهند ایجرود

آغاز به کار مجدد کارخانه فولاد سهند ایجرود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از آغاز به کار مجدد کارخانه فولاد سهند ایجرود خبر داد.

 

به گزارش استیل پدیا، ناصر فغفوری اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که در راستای حل مشکلات این مجموعه صورت گرفته، این کارخانه بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته است تا شرایط را برای کارگرانی که با هزار امید و آرزو وارد این کارخانه شدند مطلوب کند. این کارخانه از ابتدای شهریورماه مجدداً آغاز به کار کرده است و کارگران این مجموعه دیگر دل‌ نگران نیستند.

 

وی افزود: در حال حاضر کارخانه فولاد سهند ایجرود روزانه 1800 تن تولید ذوب دارد که برای فعالیت، 500 نفر نیرو جذب کرده است که از این تعداد 160 نفر نیروی چینی نیز در این مجموعه فعالیت دارند، به همین خاطر امیدواریم با آغاز به کار مجدد کارخانه وضعیت کسب و کار برای جوانان بهتر شود و موجب رشد و پویایی هرچه بیشتر در سطح شهرستان و استان در حوزه صنعت فولاد شود.

 

این کارخانه که در فاز اول با اشتغال 900 کارگر فعالیت خود را آغاز کرده بود به دلیل کمبود مواد معدنی در روزهای پایانی سال گذشته فعالیت خود را متوقف کرد که باعث ایجاد نگرانی در بین کارگران این واحد صنعتی شد. مسئولان استان پیش از این نیز زمان آغاز به کار مجدد این کارخانه را اوایل خرداد ماه و بعد از آن مرداد ماه امسال عنوان کرده بودند که این مهم به دلیل مشکلات به وجود آمده در تأمین مواد اولیه محقق نشد.

 

وی افزود: اما امروز شاهد تحقق وعده‌ها شدیم؛ چرا که این کارخانه فعالیت خود را از اول شهریورماه با 500 نفر کارگر که قبلاً در این مجموعه کار می‌کردند آغاز کرده است که امیدواریم فکری هم به حال کارگرانی که قرار بود در این مجموعه شروع به کار کنند، شود.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران