به دنبال جهانی کردن برند فولاد هرمزگان هستیم

به دنبال جهانی کردن برند فولاد هرمزگان هستیم

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: افتخار می‌کنم که فولاد هرمزگان در کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته و با تمهیدات و برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده به برندی جهانی تبدیل خواهیم شد.

 

به گزارش استیل پدیا، فرزاد ارزانی در آیین تجلیل از خانواده و فرزندان مجموعه فولاد هرمزگان، افزود: همواره وضعیت خانواده کارکنان فولاد هرمزگان دغدغه جدی مدیران شرکت بوده و در تلاشیم بتوانیم هرساله این وضعیت را بهتر از سال قبل کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی فولاد هرمزگان هرچه در توان دارد برای بهبود و توانمندسازی خانواده فولاد هرمزگان قرار خواهد داد، اظهار کرد: نقش خانواده‌های همکارانم در فولاد هرمزگان در موفقیت‌ها بدون شک غیرقابل‌انکار است و فولاد هرمزگان هر چه در توان دارد در زمینه افزایش خدمات‌رسانی رفاهیات، ورزش و تندرستی و درمان خانواده مجموعه کارکنانش می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه همگی در این شرکت یک خانواده هستیم و هیچ‌گاه حالت جزیره‌ای فکر کردن ما را به نتیجه نمی‌رساند، عنوان کرد: انسجام و کار گروهی همواره در شرکت فولاد هرمزگان وجود داشته و همین امر سبب توفیق‌های سال‌های اخیر شده است.

ارزانی با بیان اینکه در دو سال اخیر تمامی تلاشم این بود تا فولاد هرمزگان را به برندی جهانی تبدیل کرده و از مرزهای کشور عبور کنیم، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که امروز فولاد هرمزگان در سطح کشور به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته و با تمهیدات و برنامه‌ریزی که صورت گرفته در آینده به برندی جهانی تبدیل خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه این افتخار را داریم که فولاد هرمزگان با توجه به تحریم‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تولید آهن اسفنجی ۱۳ درصد رشد داشته‌، اضافه کرد: در زمینه تولید تختال نیز به رشد ۱۴ درصدی دست‌یافته‌ایم که در شرایط امروز نیز اتفاق بزرگی است و نباید خودمان را دست‌کم بگیریم.


استیل پدیا | مرجع خبر وتحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران