تقویت اشتهای هند در زغال‌سنگ

تقویت اشتهای هند در زغال‌سنگ

واردات زغال‌سنگ هند طی ۱۰ماه گذشته به ۱۹۰ میلیون تن افزایش یافت. این کشور در عین حال برنامه تولید ۶۵۰ میلیون تن از این ماده سیاه را در دست اجرا دارد

 

به گزارش استیل پدیا، مجموع واردات زغال‌سنگ هند از آوریل ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ به ۱۸۹میلیون و ۹۰۰هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن رشد ۱/ ۵ درصدی را نشان می‌دهد. میزان واردات این ماده معدنی در مدت مشابه سال قبل ۱۸۰میلیون و ۶۱۰هزار تن بوده است.

 

این در حالی است که واردات زغال‌سنگ هند طی ماه ژانویه ۲۰۱۹ به ۱۷ میلیون و ۲۵۰هزار تن کاهش یافت که دلیل آن تقاضای کم خریداران زغال‌سنگ برای این ماده معدنی عنوان شده است. در مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی واردات این ماده معدنی در هند ۱۹ میلیون و ۵۹۰ هزار تن به ثبت رسیده است.

 

از مجموع واردات زغال‌سنگ هند طی ماه ژانویه ۲۰۱۹ میلادی، ۳میلیون و ۵۳۰هزار تن زغال کک شو و ۱۲ میلیون و ۳۵۰هزارتن زغال‌سنگ حرارتی بوده است.دولت هند در نظر دارد طی سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ تولید زغال‌سنگ این کشور را به یک میلیارد تن افزایش دهد. همچنین بنا بر اعلام شرکت زغال‌سنگ هند، تولید این ماده معدنی در هند طی سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ به ۶۵۲ میلیون تن خواهد رسید. 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران