نشان لیاقت حمایت از تولید ملی به فولادهرمزگان رسید

 نشان لیاقت حمایت از تولید ملی به فولادهرمزگان رسید

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه جشنواره ملی حاتم اعلام کرد: این مجموعه در جشنواره حمایت از تولید ملی موفق به دریافت نشان لیاقت شد.

 

به گزارش استیل پدیا، پارسی با اعلام این مطلب گفت: مجموعه فولاد هرمزگان در سال ٩٦ حدود یک میلیون و ١٠٠ هزار تن اسلب  صادر کرده است. وی افزود: همچنین ۵گرید فولادی که در ایران تولید اندکی داشته توسط فولاد هرمزگان ساخته شده است. به گفته وی، از ۵گرید آلیاژی ویژه تولید شده یک گرید مربوط به صنعت لجستیک میعانات نفتی  و دو گرید استحکام بالا مربوط به صنعت لوله جهت کاربردهای خاص در پروژه‌های عمرانی و دو گرید نیز جهت صنایع دریایی با ویژگی مقاوم به خوردگی است. این در حالی است که تا قبل از آغاز تحریم، تختال مورد نیاز این محصولات از خارج از کشور تامین می‌شد.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان  تصریح کرد: اقدامات مجموعه در حوزه تکنولوژی و R & D نیز شامل مواردی همچون طراحی و ساخت آب شیرین‌کن دریا به روش جذبی با استفاده از انرژی خورشیدی، طراحی و ساخت ابزار لبه‌یاب هوشمند مورد استفاده در فرآیندهای فرزکاری و ماشین‌کاری، فعال کردن کاتالیست‌های مستعمل واحد احیای مستقیم با استفاده از دی اکسید کربن فوق بحرانی و در آخر ساخت کریستالیزاتور است. سید‌حسین معصومی، معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد هرمزگان در جشنواره ملی حاتم جایزه نشان لیاقت حمایت از تولید ملی را به نیابت از مجموعه فولاد هرمزگان از رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت و فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران