صادر کنندگان چینی عنوان کردند

تضعیف قیمت های ورق سرد صادراتی چین

تضعیف قیمت های ورق سرد صادراتی چین

قیمت های ورق سرد صادراتی چین در هفته جاری نسبت به اوایل هفته گذشته در حال کاهش تدریجی است . برخی از صادرکنندگان چینی گفته اند : در اواخر هفته گذشته قیمت ها واقعاً کاهش یافت و آنها پیش بینی می کنند حداقل در طول هفته جاری قیمت ها تثبیت شود، ورق سرد صادراتی چین با ضخامت 1 میلیمتر گرید SPCC به 285 تا 292 دلار FOB چین رسید که نسبت به هفته قبل 5 , 1 دلار کاهش داشت .

 

به گزارش استیل پدیا، براساس گفته های برخی تجار صادرکننده : تعدادی از کارخانه های درجه دو در هفته گذشته با قیمت های کمتر هم توافق می کردند در حالیکه کارخانه های درجه یک قیمت پیشنهادهایشان را در 290 تا 295 دلار FOB حفظ کردند و فرصتی برای چانه زنی قائل نبودند .

 

همان تجار صادرکننده مدعی شدند که سفارشات خارجی آنها در این هفته بسیار کاهش داشته است زیرا کارخانه های مهم مصمم به حفظ سطوح قیمت فعلی خود بودند . قیمت های ورق سرد صادراتی ممکن است برای مدت زمان کوتاهی در هفته جاری ثابت بماند .

 

قیمت ورق سرد در بازار داخلی چین ، شانگهای 180 , 2 تا 240 , 2 یوآن (342 تا 351 دلار) بود که از اوایل هفته گذشته بدون تغییر مانده است . یک تاجر محلی گفت : کاهش قیمت های داخلی در این هفته متوقف شده زیرا کارخانه های مهم تمایلی به کاهش بیشتر قیمت ها ندارند .   

 

تجار کارکردن در هر دو بازار داخلی و صادراتی را نامطمئن می دانند زیرا معلوم نیست قیمت های ورق سرد تا چه مدتی ثابت حفظ خواهد شد . بعلاوه تقاضا در زمستان تضعیف می شود و کاهش حجم تولید کارخانه ها در مقیاس کمی باقی می ماند .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران