نمایش حقیقت معادن کشور در جشنواره عکس معدن

نمایش حقیقت معادن کشور در جشنواره عکس معدن

دنیای معدن - عضو شورای سیاستگذاری جشنواره «کیمیا» گفت: حقیقت معادن کشور را در جشنواره عکس معدن به نمایش می گذاریم و جامعه را با این مقوله آشنا می کنیم.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس معدن «کیمیا»، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران درباره این جشنواره گفت: هدف ما از حمایت جشنواره عکس کیمیا این است که جامعه ما باید با معدن آشنا شود. حتی رسانه ها درباره معدن نیز قلم می زنند اما هنوز نتوانسته اند صنعت معدن را به خوبی بشناسند.

رئیس خانه معدن ایران و و عضو شورای سیاستگذاری این جشنواره ادامه داد: ما یک ثروتی در کشور داریم و یک عده ای در این مجموعه اقتصادی کار می کنند که کسانی هستند که در واقع با نیروی فکر و مشقت در چرخه تولید وارد شده اند و قابل ارزش هستند.
بهرامن اظهار داشت: امروز نگاه ما این است که معدن ما فقط ذغال نیست، فقط چهره های سیاه و چروکیده کارگران آن نیست. ممکن است کسی که زیبایی گچ و شیشه ای که در منزلش می بیند نداند که با چه مشقتی و از کجا به دست آمده است؟ که قرار است این مسئله در جشنواره عکس معدن به تصویر کشیده شود و ما نیز از این جشنواره حمایت کرده ایم تا در کنار آنها باشیم و از همین مسیر جامعه خودمان را با اطلاعات درست زیبا کنیم.

بر اساس این گزارش، دومین جشنواره عکس معدن «کیمیا» با موضوعات انسان و معدن، شکوه معدن و صنایع معدنی و ایمنی و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در آن می توانند آثار خود را تا روز 25 شهریور جاری به وبسایت جشنواره به نشانی www.kimiyafest.ir یا دبیرخانه این جشنواره واقع در تهران، خیابان سمیه بعد از مفتح پلاک 100 طبقه سوم ارسال کنند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا