پیش جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو برگزار شد/ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو با حضور شریعتمداری

پیش جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو برگزار شد/ برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو با حضور شریعتمداری

دنیای معدن - پیش جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد. جلسه مجمع عمومی سالیانه این سازمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، 24 شهریور ماه جاری برگزار می شود. به گزارش دنیای معدن، پیش جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با رویکرد آمادگی برای ارایه اقدامات و دستاوردهای این سازمان در جلسه مجمع شنبه آینده برگزار شد. در این جلسه اعلام شد، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته، چندین طرح را با سرمایه گذاری 3.7 میلیارد دلار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رساند. این گزارش می افزاید؛ ایمیدرو که توسعه، راهبری شرکت ها و توانمندسازی را در شمار ماموریت های اصلی خود قرار داده است؛ در 80 درصد از مناطق کمتر توسعه یافته کشور فعالیت های معدنی داشته است. فعال کردن مجدد طرح ها در سال 97 به ارزش 2.3 میلیارد دلار از دیگر اقدامات این سازمان به شمار می رود. مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو شنبه 24 شهریور ماه جاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.

به گزارش دنیای معدن، پیش جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با رویکرد آمادگی برای ارایه اقدامات و دستاوردهای این سازمان در جلسه مجمع شنبه آینده برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته، چندین طرح را با سرمایه گذاری 3.7 میلیارد دلار تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رساند.

این گزارش می افزاید؛ ایمیدرو که توسعه، راهبری شرکت ها و توانمندسازی را در شمار ماموریت های اصلی خود قرار داده است؛ در 80 درصد از مناطق کمتر توسعه یافته کشور فعالیت های معدنی داشته است.

فعال کردن مجدد طرح ها در سال 97 به ارزش 2.3 میلیارد دلار از دیگر اقدامات این سازمان به شمار می رود.

مجمع عمومی عادی سالیانه ایمیدرو شنبه 24 شهریور ماه جاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا