کشتی آرای مطرح کرد؛

کاهش ۳۵۰ هزار تومانی حباب سکه در هفته جاری

کاهش ۳۵۰ هزار تومانی حباب سکه در هفته جاری

محمد کشتی آرای، کاهش حباب سکه را به دلیل کم شدن تقاضا برای این کالا دانست و افزود: نوبت بعدی سکه‌های پیش فروش شده در مهر و آبان عرضه خواهد شد که با ورود آن‌ها به بازار حباب سکه با کاهش بیشتری مواجه می‌شود و این روند تعادل در بازار طلا و سکه را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: هم اکنون حباب سکه ۸۰۰ هزار تومان است که نسبت به حباب ۱ میلیون و صد هزار تومانی چند روز اخیر با کاهش ۳۵۰ هزارتومانی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه( سنا) ، محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، کاهش حباب سکه را به دلیل کم شدن تقاضا برای این کالا دانست و افزود: نوبت بعدی سکه‌های پیش فروش شده در مهر و آبان عرضه خواهد شد که با ورود آن‌ها به بازار، حباب سکه با کاهش بیشتری مواجه می‌شود و این روند تعادل در بازار طلا و سکه را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا چند ماه پیش قیمت طلا و سکه در طول روز ۲ تا ۳ بار با تغییر مواجه می‌شد، گفت: هم اکنون قیمت ها تا ۴۰ بار نیز در طول یک روز تغییر می‌یابد که نوسانات ارز دلیل اصلی این تحولات است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به کاهش ۶۰۰ هزارتومانی قیمت سکه در این هفته نسبت به هفته گذشته افزود: اعلام بخشنامه جدید بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز سبب کاهش قیمت ارز شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا