قیمت نفت ایران کاهش یافت

قیمت نفت ایران کاهش یافت

قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به ١١ سپتامبر به ٤٦ دلار و ٤٤ سنت کاهش یافت.

به گزارش بولتن نیوز ، قیمت نفت سبک ایران در هفته منتهی به ١١ سپتامبر، یک دلار و ٧٢ سنت برای هر بشکه کاهش یافت و به ٤٦ دلار و ٤٤ سنت رسید؛ متوسط قیمت نفت سبک ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٤ دلار و ١٣ سنت بوده است.
قیمت نفت سنگین ایران نیز با یک دلار و ٦١ سنت کاهش به ٤٤ دلار و ٨٥ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت سنگین ایران از ابتدای امسال تاکنون ٥٢ دلار و ٢٢ سنت بوده است.
قیمت سبد نفتی اوپک نیز در هفته مورد بررسی با یک دلار و ٦٤ سنت کاهش به ٤٥ دلار و ٢٨ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت سبد نفتی اوپک از ابتدای امسال تاکنون ٥٣ دلار و ٨٥ سنت بوده است.
قیمت هر بشکه نفت خام دبلیو.تی.آی نیز در هفته منتهی به ١١سپتامبر با یک دلار و ٢٦سنت کاهش، ٤٥ دلار ٢٨ سنت برای هر بشکه معامله شد.
قیمت نفت برنت نیز با یک دلار و ٩ سنت کاهش به ٤٧ دلار و ٦٦ سنت برای هر بشکه رسید؛ متوسط قیمت نفت برنت از ابتدای سال تاکنون ٥٦ دلار و ٤٠سنت بوده است.
قیمت نفت خام های دوبی و عمان نیز با یک دلار و ٨٩ سنت و یک دلار و ٨٤ سنت افزایش به ترتیب به ٤٦ دلار و ١٥ سنت و ٤٦ دلار و ٢٣ سنت رسید.
به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، حداکثر قیمت نفت امسال ٦٤ دلار و ٩٦ سنت و حداقل قیمت نیز ٤٠ دلار و ٤٧ سنت برای هر بشکه بوده است. این در حالی است که قیمت نفت در سال گذشته ١١٠ دلار و ٤٨ سنت بوده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا