دعوت از مستندسازان صنعت و معدن برای حضور در «سینماحقیقت»

دعوت از مستندسازان صنعت و معدن برای حضور در «سینماحقیقت»

دنیای معدن - دبیرخانه جشنواره «سینماحقیقت» از مستندسازان حوزه صنعت و معدن برای شرکت در بخش ویژه این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش دنیای معدن، روابط عمومی جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» طی اطلاعیه ای از مستندسازان حوزه صنعت و معدن دعوت کرد تا در بخش مسابقه فیلم های مستند معدن و صنایع معدنی ایران این رویداد شرکت کنند.

موضوع آثار مستند مورد پذیرش این بخش، فیلم های مستند حوزه معدن و صنایع معدنی ایران، شامل طرح های احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای کارهای اکتشافی، محیط زیست، معدن و چالش های اجتماعی، ایمنی، انرژی در معادن و صنایع معدنی، انسان و معادن و سایر موضوعات مرتبط است.

این بخش ویژه جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار خواهد شد.

زمان و سال تولید آثار ارسالی به این بخش «آزاد» بوده و در آیین اختتامیه جشنواره به فیلم های برگزیده هیات داوران جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد:

جایزه اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال

جایزه دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال

جایزه سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال

جایزه ویژه: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) هزینه تولید فیلم بعدی برگزیده اول این بخش، با موضوع معدن و صنایع معدنی را تأمین خواهد کرد. ضمن این که تمام فیلم های راه یافته به این بخش مورد تقدیر این سازمان قرار می گیرند.

متقاضیان محترم باید فرم شرکت در این بخش ویژه دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت را تا ۳۱ شهریور ماه ۹۷ روی وب سایت جشنواره تکمیل کنند، عکس کارگردان و صحنه فیلم را آپلود کرده؛ از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته؛ به امضای تهیه کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند. .

دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۷ به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی نژاد در شهر تهران برگزار خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا