تالار منطقه ای استان قزوین 13 ساله شد

تالار منطقه ای استان قزوین 13 ساله شد

طی مدت فعالیت این بورس منطقه ای تا پایان مرداد 96 بیش از 13 میلیارد و 675 میلیون سهم به ارزش بیش از 41 هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفته است.

 

تالار منطقه ای قزوین شهریور ماه سال 1384 با چهار کارگزاری اولیه راه اندازی و فعالیت خود را شروع کرد.

 به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از  روابط عمومی بورس تهران ، طی مدت فعالیت این بورس منطقه ای تا پایان مرداد 96 بیش از 13 میلیارد و 675 میلیون سهم به ارزش بیش از 41 هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفته است.

با توجه به نقش فرهنگ سازی در خصوص بازار سرمایه به عنوان یکی از مهمترین اهداف تالار منطقه ای، بیش از 47 هزار نفر ساعت دوره های آموزشی برگزار گردید و در این مدت تعداد 44517 کد سهامداری صادر شده است.

 

اهم اقدامات و فعالیت ها

 

همایش کاربردی روش های تامین مالی از طریق بازار سرمایه

این همایش در تاریخ 12 تیر 97 با همکاری شرکت تامین سرمایه امید در محل سالن اجتماعات استانداری قزوین با حضور استاندار برگزار شد. در این همایش، روش های تامین مالی از طریق بازار سرمایه مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

برگزاری همایش بازار سرمایه

 

این همایش در مورخ 25 بهمن 96 با همکاری اداره کار و امور اجتماعی در محل آموزشکده فنی و حرفه ای شهر صنعتی البرز با حضور مدیران مالی شرکت های صنعتی برگزار شد.

 

شرکت در نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری استان قزوین

 

در این نمایشگاه که به مدت 4 روز از تاریخ 3 لغایت 6 مرداد ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار شد، تعداد 25 غرفه تخصصی در زمینه بورس اوراق بهادار (شامل شرکت های کارگزاری منطقه ای و شرکت تامین سرمایه امید) ادارات مرکزی بانک های قزوین و شعب سرپرستی بیمه های موجود در استان در فضایی حدود 2000 متری حضور یافتند.

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به فرهنگ سازی و آشنایی مردم با بازار سرمایه و همچنین آشنایی شرکت ها و دستگاه های اجرایی استان قزوین و سایر علاقه مندان حوزه های مالی با فرایند پذیرش در بورس و روش های متنوع تامین مالی در بازار سرمایه اشاره کرد.

 مقالات ارائه شده

از آغاز فعالیت تالار منطقه ای بورس قزوین تاکنون حدود 50 مقاله در زمینه‌های مختلف اقتصادی و بازار سرمایه در ماهنامه‌های بورس و جراید داخلی به چاپ رسیده است .

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا