اجتماع کارگران فولاد ملی اهواز در مقابل استانداری خوزستان

اجتماع کارگران فولاد ملی اهواز در مقابل استانداری خوزستان

گروه صنایع معدنی >فولاد - کارگران گروه ملی فولاد اهواز، در اعتراض به عدم پرداخت ۴ ماه معوقات مزدی‌شان و تامین نشدن مواد اولیه لازم جهت راه‌اندازی مجدد فعالیت شرکت، در مقابل استانداری خوزستان در حال راهپیمایی هستند.

به گزارش ماین نیوز، کارگران گروه ملی فولاد اهواز با سر دادن شعار "حقوق ما رو نمی‌دن، مرگ بر آمریکا" در حال برگزاری راهپیمایی اعتراضی در مقابل استانداری خوزستان جهت پیگیری مطالباتشان هستند.

به گفته کارگران؛ دلیل اعتراض آنها عدم پرداخت ۴ ماه معوقات مزدی‌شان و تامین نشدن مواد اولیه برای فعالیت مجدد این واحد بزرگ صنعتی است.

به گفته کارگران، گروه ملی فولاد اهواز ازجمله شرکت‌های احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا در اهواز بوده است. بعد از تشکیل پرونده قضایی برای متهم پرونده، مدیریت این واحد صنعتی که در گذشته با نظارت دستگاه قضایی اداره می‌شد، به بخش خصوصی محول شده است.

طبق اظهارات کارگران این کارخانه، کارفرمای جدید توانایی مالی لازم را برای پرداخت دستمزد کارگران ندارد و طی این مدت به دلیل بی‌توجهی مسئولان، روز به روز بر مشکلات این واحد صنعتی بزرگ افزوده شده است و وعده‌های داده شده ازسوی مسئولان هم، تاکنون راه به جایی نبرده است.

بنا بر صحبت‌های معترضان، این مشکلات در حالی ادامه دارد که کارگران این شرکت بارها در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان در پرداخت معوقات مزدی‌شان مقابل نهادهای مختلف دولتی همانند استانداری استان خوزستان تجمع کرده‌اند.

گفتنی است برخی از کارگران در ماه‌های گذشته بابت اعتراضاتشان دستگیر و بازداشت شدند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا