برنامه بهره‌برداری معدنی در سال جاری

برنامه بهره‌برداری معدنی در سال جاری

گروه معادن - مدیر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو از برنامه بهره‌برداری از ۵/ ۵ میلیارد دلار طرح معدن و صنایع معدنی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، سمیه خلوصی با بیان این خبر افزود: ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳ طرح در بخش معدن و صنایع معدنی شامل کارخانه گندله ۵/ ۲ میلیون تنی مجتمع فولاد خراسان، توسعه فولادسازی و نورد پیوسته فولاد سبا (فولاد‌مبارکه) و احیای مستقیم فولاد سبزوار به بهره‌برداری رسانده و تا پایان امسال، ۲۸ طرح و پروژه دیگر به بهره‌برداری می‌رسانند.

وی افزود: میزان اشتغال این طرح‌ها، ۴۳۳۰ نفر به‌طور مستقیم و ۴۳ هزار و ۸۷۵ نفر به‌طور غیرمستقیم است.مدیر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو با اشاره به طرح‌های افتتاح‌شده در سال ۹۶ عنوان کرد: ایمیدرو در مجموع ۲۷ طرح و پروژه طی سال ۹۶ به بهره‌برداری رساند و میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۲ میلیارد و ۹۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار (براساس نرخ ارز در بانک مرکزی در ۰۵/ ۰۴/ ۹۷) بود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، برای ۴۳۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای ۱۱ هزار و ۹۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا